kokosyklus Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 her kommer mine GALE innlegg for dagen! Bør vel bytte nick etter dette, eller kansje jeg bare skal signere med anonym??? Selv om jeg ikke er inne på kvalmedebatten må jeg fortelle dere at jeg har vært kvalm i hele dag. Selv om jeg ikke er inne på ryggdebatten vil jeg si at etter 8 timer på jobb i dag går jeg krokete av ryggsmerter. Selv om jeg ikke er inne på matoppskriftdebatten vil jeg si dere at jeg nå steker mine 4. egg på to timer ( ha ha) Blir helt oppgitt jeg. At folk kan være så slemme med hverandre? Bestemmer dere hva vi skal skrive om fremover da? Har dere laget en skjema over tidspunkt for når jeg kan ta opp eventuelle bekymringer rundt min sykemelding??
CB-BabyBoy Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 har du fått kjeft for noe?? la meg gjette, det er en anonym ikke sant? forøvrig så kan du skrive om sykemeldinger kl 19.14, bruk 30 tastetrykk, ikke en stavelse mindre eller mer vet du jeg syns heller synd på de som skriver sånne kjeftemeldinger jeg. hva slags liv har du om det er det du kan bidra med på bim lissom? nei kokosyklus la oss heve oss over dem, kose vårs med egg (eller hva som passer) og nyte helgen, magene og alt annet!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Er vel ikke noe vits å dra dette til det ytterste?? Kan være at noe faktisk mener det de skriver... Så vær så snill å ta det i "krangleforumet" !
kokosyklus Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 Så klart drar man det til det ytterste:)
jente08&jente2010<3 Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 hehe....bim politiet fins virker det som:) jeg la ut innlegg jeg, på 2 trimester om hvordan man lagde en omelett:) fikk mange fine svar, og denna omeletten ble knallgod den:) men ifølge anonym så kom jeg til å bli en dårlig mor ettersom jeg ikke klarte å lage en omelett:) så stakkarts barnet mitt:)
linenr2 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Æ e helt enig.. æ svarte på ett innlegg her engang, og skreiv d æ mente i beste formening, men så bli man likevel så overkjørt å hakka sund at æ tør jo ikke skrive nå mere.. æ ork ikke krangle med de kranglebøttene som er her inne.. så synd at det er noen som absolutt må gjøre livet surt for oss andre som skriver og spør om det vi mener kan være viktig... Som noen sa her la oss heve oss over de som hele tiden skal krangle og tydeligvis har mer enn bare en dårlig dag.. Lykke lykke for oss lykkelige glade gravide jenter =)=)=)=)=) Vi e knall tøff =)=)
Buick Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Til deg her oppe som signerte med anonym. Kvifor kan ikkje du som meinar det halde deg til krangledebattane då? Folk som skriver innlegg her inne vil jo berre ha svar og oppbacking på om dei gjer ting rett. Det er ingen som har behov for nedlatande bemerkningar om både det eine og andre. Dersom du er ueinig så la ver og svar neste gong,eller prøv med nick kansje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå