Gå til innhold

Hva gjør jeg???


goldenticket *BLITT MAMMA*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun som normalt sover 3 timer av gangen, men i dg har hun nesten ikke sovet siden hun sto opp klokken elleve.

 

Er dette normalt??

Hun sover i 20 min osv ,men hver gang jeg leger henne i senga så våkner hun...hva skal jeg gjøre???

 

vesla er 12 dager i dag...hun gråter og gråter når jeg legger henne ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har vi det og, begynte når han var ca 2 uker, er 4 uker og 2 dager nå, og det har ikke blitt bedre, han finner liksom ikke roen i verken vogna eller senga. eneste måten jeg har fått han til å sovne på var å legge han på mage i vogna, da sovna han med en gang og sov i 3 timer. men det anbefales jo ikke så jeg skal heller ikke anbefale det, Men jeg sjekker han ofte og ser at han puster.... han må jo få sove litt i løpet av dagen, ellers blir han jo skikkelig overtrøtt!

Skrevet

gå en tur med henne i vogna og se om det roer henne!

 

Et 12 dager gammelt barn har jo ikke fått noen rutiner ennå.....

Skrevet

Kanskej de har vondt i magen? Kikka på om du har spist noe de kan reagere på om du ammer? En klassiker som mange reagerer på er jo løk f.eks.

Skrevet

Tusen takk for svar.

 

Hun sover nå, har sovet ca en time nå tror jeg. :)

Og hun sover som en stein!

 

Får håpe det går over og at hun finner roen slik hun har gjort tidligere, men hun er jo bare 12 dager gammel stakkars, så litt må hun få lov å "rote" med søvnvanene sine...

 

Jeg har ikke spist noe unormalt tror jeg, ikke løk etc, eller noe.

Skrevet

Kan hende hun trenger mer mat? At hun øker litt? Det kan være så mye når de er så små og så synes man det er så vanskelig på begynnelsen. Men; som regel går det over og man blir tryggere for hver gang noe slitsomt og uventa skjer:)

Skrevet

Ja, hun har hengt mye i puppen så det kan hende hun har "øke-dag" ... bare så lenge hun ikke har vondt noen steder og jeg ikke skjønner det, men hun gråter jo heller ikke annet enn når jeg la henne fra meg da...

 

Når jeg hadde henne på armen lå hun enten å spiste eller å pludra fornøyd :)

 

Merkelig hvor usikker man er som førstegangsmamma, godt jeg ikke er alene om å føle det slik.

Skrevet

alle førstegangs er vel usikre, vel:)

 

Hun har det sikkert fint. Av og til vil de bare ha litt kos og kontakt også, trenger ikke være noe galt:)

Skrevet

Snuppa her er også 12 dager. hun har vært litt "rar" i dag. Ikke hlt funnet roen og bare letet etter puppen.

Men når jeg legger henne til suger hun en stund for så å bare griner på nesen, som om at det ikke var helt det hun ville. Jeg tror hun har økedag i dag, rett og slett.

Siden hun er så liten lar jeg henne bare styre på. Prøver med smokken i mellom, men den tar hun egentlig ikke så den vil hun ikke ha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...