kokosyklus Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Håper du vet at du er hjertelig velkommen her med innleggene dine når du måtte ønske. Hadde det samme skjedd meg som det gjorde med deg, ville jeg absolutt skrevet om det her. Jeg tenkte på deg den fredagen for noen uker siden! Håper du har det bra nå!!
el destino Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Ja signerer denne. Du er mer enn velkommen. Mistet selv ett barn tidligere og de fleste av mine venner var fantastiske mot meg. Bortsett fra en person som jeg hadde sett på som en nær venninne. Men hun skuffet meg, sa hun ikke syntes om navnet på min lille gutt, ikke synes om min kjæreste etc. Jeg kuttet all kontakt med henne og vil ikke ha kontakt med henne overhodet i fremtiden. Sånne folk vet ikke hvordan ord kan såre. Så om du kan, jeg vet det er vanskelig men ikke hør på og ikke ta til deg det som de negative mot deg skriver. Håper tiden vil hjelpe og gjøre tingene litt lettere for deg.
Kvitrebekk Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Vil bare sende deg varme tanker og si at du er velkommen her så ofte du vil. Du skal vite at mange støtter deg og er med deg. Vet det er lett å si at man ikke skal bry seg om resten, men man må først og fremst ta vare på seg selv og hente styrke der hvor man får noe positivt. De som ikke gir deg noe positivt er ikke verd din tid og dine tanker. Ønsker deg lykke til videre og vil gjerne høre hvordan det går med dere.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Heisann:) Ja jeg blir såra av anonyme, faktisk veldig mye, spesielt nå som jeg har det vondt etter jeg mista min Andreas:(( Jeg var 21+3 uker den Fredag 3 August da min nydelige englegutt kom stiller til verden... Han var så perfekt på alle måter, han hadde 10 fingre, 10 tær, øynser, ører, nese, munn og lille tissetassen:) Men desverre så vi jo at han ikke var som han skulle i armer og bein og brystkasse... Det var som og få et slag i aniktet for jeg trudde aldri jeg skulle oppleve dette, vi har ingen arvelige sykdommer og dette kunne skjedd hvem som helst.. Og ja det er helt for jævelig og måtte begrave sitt eget barn.. Men vi elsker han uansett like mye som vi elsker de andre barna våres.. Jeg kjente sparka i magen, jeg holdt liv i gutten min og det er fantastisk og tenke på at han MÅTTE ha meg for og leve.... Og miste et barn er veldig vondt, men en skal aldri være for sikker, for dette kan ramme veldig mange..... Jeg gruer meg til jul, for jeg har ingen baby som blir født da, det har dere og vær sjeleglad for det, dere er heldige som kan kose og dulle med deres små, mens jeg og mange andre må besøke babyen vår ved grava... Egentlig håper jeg jula aldri kommer, men det gjør den desverre... Jeg føler at det er utrolig godt og få skrevet ting og tanker ned her hos dere. Jeg har INGEN venner og prate med, kun min familie og det blir ikke det samme.. Jeg blei lovt av sykehuset at de skulle ringe meg i går for og høre om åssen det gikk, men jeg fikk ingen tlf og nå sitter jeg her og har det så vondt, for jeg MÅÅÅ prate med noen.. Håper virkelig jeg slipper mer ufnie innlegg her nå, for det takler jeg seriøst ikke... Kanskje bildene av grava og kista er hardt for noen og se, men jeg har ikke lagt ut bilde av min Andreas, som i mine øyne er nydelig og kunne tenkt meg og visst han fram til hele verden.. Men jeg skal fortsette og være her og håper jeg kan få være her.. Mange klemmer til dere hyggelige bim jenter:)) *klemmeklemmeklemme*
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Har fulgt med historien din og er kjempelei meg på dine vegne hønemor...må være helt forferdelig..selvsagt er du velkommen her..du skal skrive akkurat hva du føler når du vil, kanskje det kan lette litt på trykket for deg
mammamia<3 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Ja har også fulgt historien din, men aldri funnet de rette ordene til deg - strekker ikke til der. Men vi er her, og vi leser MER enn gjerne skriveriene dine :-) Ønsker deg ALL lykke til videre, tida gjør nok ikke sorgen så borte, men gjør den kanskje lettere å leve med.....
de tre bukkenebruse Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 jeg henger meg på den jeg også
Happy H Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 helt enig!!!!!!!!!!! håper ikkje du lar deg jage vekk av feige anonyme. vi vil ha deg her!!!=) klem
Buick Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Har ikkje fulgt med på heile historia, men fekk med meg at du dessverre mysste guten din. Har opplevd det same men tidlegare i svangerskapet. Tøft er det uansett og det gjer godt å få prate ut om slike ting. Til tider synest eg det er dumt med anonyme som av og til slenger berre drit. Sida hadde kansje vore endå betre om alle måtte bruke nick. Har du ikkje noko godt eller hjelpsomt å seie når nokon har spørsmål eller har det vondt, så la ver. Det sårar meir enn folk trur og spesielt for oss gravide som ofte er i følelsesmessig ubalanse frå før. Lykke til hønemor!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Kjære Hønemor. Jeg syns det er fint at du deler dette med oss. Og jeg syns du er utrolig tøff som klarer å gjøre det. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg som ville gjøre sorgen lettere å bære.. Håper du tar til deg alle de fine og trøstene ordene du får fra flertallet her inne. Men dessverre så er det slik at noen få anonyme må gjøre hva de kan for å ødelegge. Sånn er det bestandig. Du er hjertelig velkommen her. Glad for at vi her inne kanvære til hjelp. Mange varme klemmer og tanker til deg.
Niem og Patrick Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Signerer denne jeg også. Du er hjertlig velkommen til å være her med oss!! Vi føler med dere i sorgen, tenner lys, og tenker på dere.. Lykke til videre på ferden.. Stor klem fra meg
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 19. august 2007 #14 Skrevet 19. august 2007 Jeg signerer også denne! Jeg synes det er utrolig trist hvis dette skal bli et forum hvor vi kun har lov til å fortelle om de positive sidene ved et svangerskap, for det er ikke bare positive ting. Ønsker deg all mulig lykke fremover, og håper du klarer å overse de anonyme som bare er ute etter å lage kvalm, du har nok av andre som støtter deg og veldig gjerne vil at du skal bli her Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå