Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Har hele tiden hatt en veldig aktiv baby i magen, idag er det så stille, får bare noen små dytt innimellom selvom jeg spiser søtt og dytter på magen. Hvor tålmodig skal man være med dette, synes dere? Noen med erfaring? Er 35 uker..
En Prins + Prinsesse Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 de har dager hvor de er mindre aktive enn andre... så ikke bekymre deg enda.. så lenge du kjenner litt liv.... det er det viktigste, da veit du at den lever å har det bra.. hvis du er bekymret jkan du jo ringe føden å høre..
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Ja, jeg får bare se an litt utover kvelden og natta, han pleier å være helt spinnvill, så dette er veldig uvant. Sikkert normalt, men blir litt urolig. Skal drikke en kopp te med mye sukker nå.
En Prins + Prinsesse Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 drikk iskald saft med isbiter... det hjalp for meg =) men hvis du er veldig urolig, kan du jo ringe føden å høre
Gjest Ut på tur Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite Men er ikke så mange spark per 30 min de krever så sent
Pipolinchen & Amalie Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 hadde nettopp samme problem at ungen var kjempe stille, merket bare at h*n snudde på seg men ikke noe tudelige spark. Ringte etter fire dager da til føden og fikk kontroll på samme dagen med ul og alt mulig. Alt stodt veldig bra til meg ungen heldigvis!!! Blir forklart a vis man bekymrer seg mye går det ut over ungen og den blir roliger og roliger. Men etter jeg fikk sett og hørt at alt er sånn som det skulle nlit jeg kjempe letta og føler siden der masse liv. De på føden sa til me at alt blir tatt på alvor og at det er bare å ringe vis jeg føler at det noe ikke sånn som det pleie og være. Hadde ringt vis jeg hadde vært deg bare for å få roen tilbake Lykke il videre
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 19. august 2007 #9 Skrevet 19. august 2007 Heisann! Jeg tror ikke det er uvanlig at de blir litt mer rolige nærmere termin etterhvert som det blir trangere.... men stol på magefølelsen din du - er du veldig bekymret ringer du føden og spør:) Her hos meg har det også blitt endel roligere de siste dagene, men jeg lurer rett og slett på om den lille rakkeren har snudd seg med rumpa ned:( Jeg kjenner godt at det er masse bevegelser øverst på magen, mens all "bulkinga" skjer nedover... kjennes ut som det skal komme ett ben ut framme og ett bak.. Heldigvis har h*n noen uker å snu seg på ennå i tilfelle:)
Gjest Skrevet 19. august 2007 #10 Skrevet 19. august 2007 I natt har det vært litt liv, heldigvis, så jeg er litt roligere nå. Skal telle litt utover dagen i dag, jeg. Det er nok blitt trangere der inne, ja, så får tro det er grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå