Gå til innhold

jeg ser ikke ut som prøvedokka på H&M!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det seg at min lillesøster går rundt å ser ut som H&M-prøvedokke med kul og røff klesstil.. Men om jeg tar på meg det nøyaktig samme antrekket, så ser jeg plutselig ut som en hesteaktig transvestitt???

Vi har ca samme kroppsfasong, hun har litt kulere sveis enn meg og litt penere i ansiktet. Hvorfor er forskjellen såååå enorm?

Jeg bare lurer!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det som vil se ut som prøvedokka på H&M egentlig?

Jeg bare lurer...for akkurat det kan ikke jeg forstå..:P

Skrevet

Prøver å sette meg inn i problemstillingen din, HI, men på tross av at jeg har veldig god innlevelsesevne, så kom jeg til kort i dag. Jeg blir nemlig titt og ofte forvekslet med prøvedukker selv. (Blek, plast-aktig og er fysisk godt utrustet på enkelte områder, mens andre rett og slett mangler). Den eneste forklaringen jeg kan tenke meg må være "ugly sister"-prinsippet; hun er fin og du er ugly. Konklusjonen min er at du bør syte mindre, og handle klærne dine et annet sted.

Skrevet

Det ejg alltid har lurt på er; Hvorfor har prøvedokkene på H&M RIBBEIN?

HVa faen for noen signaler sender det ut? En ting er disse syltynne modellene, men en dokke trenger ingen ribbein for å holde kroppen sammen, den er av PLAST

Skrevet

De morsomste prøvedokkene er jo de på H&M som er gravide:P

Siiiltynne, like liten rumpe som en 10 åring, med en liten ball på magen. Hoho

Skrevet

skjønner, man får komplekser av og gå og handle.. men.. hehe,.. på torsdag(tror eg) skal det gå ett program på tv norge- syltynne superstjerner.. der får man se(som jeg forsto) hvor langt det faktisk går med anorexi.. det skal jeg se ivertfall...

Skrevet

Du ser bare jævlig ut...Du er den stygge, hun er den pene..ikke skyld på dokka

Skrevet

Gravidebuksene til H&M er ikke noe gode, de er altfor stramme selv for slanke gravide! Styr unna! Mitt råd, fordi du vokser altfor fort ut av dem i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...