Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått tatt den hørselssjekken vi snakket om? Ble jo bekymret for deg, vet du! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter 3 uker med de naa, vet jeg at det er ingenting i veien med hörselen min allikevel. Jeg er drittlei av den stövsugeren deres! Maa väre noe galt, siden det höres ut som om de sliper gulvet med den . Jeg er lei av vaskemaskinen som spinner flere ganger pr dag. Föler at hele meg rister. Sofaen deres gnikker noe inni hampen hver kveld. Hva fader driver de med?? Nannyen gaar som en elefant opp her, fram og tilbake, fram og tilbake osv. Ei uke til sikkert, men da bör de dra.

Saa du trenger ikke väre bekymret for meg mer :)

Skrevet

Phuu, det var enda godt! :) Du kan få bytte med meg, den alkoholiserte finnen i øveretasjen her har jo holdt mye liv med festing og spetakkel tidligere. Etter at politiet troppet opp og tok med seg festekompisene hans tilbake til kammeret, har det jo vært forholdsvis rolig en stund. Men vet du hva? Nå har fyren gått til anskaffelse av karaokemaskin!!! Tro meg: uante mengder alkohol, 1 stk finne og 1 stk terrormaskin av den sorten er ingen heldig kombinasjon! Hører han gauler i mikrofonen akkurat for øyeblikket, får bare håpe at han flytter festen sin et annet sted ganske snart :S

Skrevet

Er det Pekka som bor der??

Det höres ut som om lördagskvelden din kan bli lang.

3 italienere, ei fra Russland (med silikon og tannregulering) og ei fra Karibien blir slaatt av en finne!

Skrevet

Hehe, er det Piirka du tenker på? :D Tja, om utseendet ikke er helt identisk, så er væremåten desto likere! Skulle likt å sett hun russerdama, hørtes ut som et artig skue! :D Dersom vi samler de tre italienerne, russerdama, dama fra Karibien, Piirka, polkafyren, den svært eksentriske naboen min (som har hestehale, cowboyhatt og øredobber laget av fjær, og som forøvrig er vaktmester) og paret i 2.etg som slåss så bord og stoler fyker veggimellom, så skulle vi hatt et bra manus til egen tv-serie, vil jeg tro! :D

Skrevet

Piirka er det! *lol* Skylder paa noen aar i utlendighet.

Jeg ble litt smaa nervös her for det er vel ingen som noen sinne kan tror at vi passer sammen med denne gjengen her? Vi har bare havnet uforskyldt midt iblant de, ikke sant?

Skrevet

Selvfølgelig, vi kan da ingenting for at vi er omgitt av ekstremt rare mennesker. Noen må jo ha den utakknemlige rollen å være normalitetens ansikt midt oppi dette kaoset, og det er selvsagt vår rolle i denne suppa :)

Skrevet

Ah, da tar jeg paa meg rollen som den perfekte midt i suppa her.

Syng med paa karaoken i kveld hvis du hörer kjente sanger ;)

Skrevet

Javisst, skal selvsagt synge med av full hals dersom han hoster opp noen schlägers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...