oftebustat Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er skikkelig øm i puppene og har slags "stråling" i dem av og til. Klarer ikke å huske hvordan det var sist Glemmer så fort. Tok ut hormonspiralen for litt over 1 mnd siden, så jeg vet liksom ikke om jeg venter på mensen eller ikke. Tok test forrige uke, den var negativ. Men sist testa jeg ikke positivt før i uke 11, og da hadde jeg brukt en formue på tester inntil den var positv. Flere som har hatt "stråling i puppene " da de var gravide? Huff, for et dumt spørsmål, a gitt :=O
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Vet ikke hva du mener med stråling,men det er i puppene jeg kjenner det først når jeg er gravid. Skal ta ut hormonspiralen selv på tirsdag,så jeg gleder meg vilt til å bli prøver igjen selv
oftebustat Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg er ikke så god på å forklare Jeg har småsmerter i puppene, som liksom begynner ett sted og slutter ett annet. På kryss og tvers.... Ikke særlig bra forklart dette heller!! Lykke til med prøvinga
meg & to små vampyrer Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 jeg er også babysyk:( men prøver ikke enda. krysser fingre for deg HI. jeg var aldri øm i puppene forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå