Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg har kjøpt dunpose først og fremst til vogn idag.Fant ut etterpå at den også kan brukes til bilstol da det var hull i ryggen til beltene. Hadde voksipose sist,synes det var greit,men knøvlete.Synes den ble så tjukk og stor liksom. Men denne virket helt suveren,praktisk og lettvint. Noen som har erfaring med dunposer?Tenkte litt på allergier også siden det er dun i den....?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hvilken type dunpose er det? Hva heter den?
Gjest Ut på tur Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Dagens dun anbefales faktisk til allergikere... Men ikke gammelt dun arvet fra "bestemor" Er du usikker ville jeg tatt kontakt med NAAF og hørt med dem. Jeg var litt usikker på dette med skinnfellen så jeg spurte dem om det og fikk et flott og utfyllende svar
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Kjøpte den på Exit og den heter Odenwalder fra Baby Nest.Ser ut som en liten sovepose rett og slett,med sklisikring under for at den skal ligge/sitte stødig.Kosta kr 1899,-dyrt,men tror og håper den blir verdt det.Skal ha ei lita ei tidlig i november og bor i nord-Norge så den blir sikkert fin å ha da.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 jeg skal kjøpe den de har på tøffeliten som er kjempe kjekk. koster 1500 kr. Syns voksien blir så stor og klumpete. dette er visstnok ande dun og skal visst være super:)
spireliten Skrevet 19. august 2007 #7 Skrevet 19. august 2007 Har også kjøpt en slik. utrolig lett og flott pose. Var så fin atte. Selv om det ikke har noe betydning. Det fine er også at babyen kan vokse med den på samme måte som en voksipose
mizz25 Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Dunpose e kjempebra har en te lillegutten min,å han sov kjæmpegodt i den,bedre enn i en voksipose... Dun varma på en helt anna måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå