overkill Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Har lenge stussa over ein del av nicka her inne, men det toppa seg no når eg var inne på skravle og las. Mange har jo identiteten sin knytta til det å skulle gifte seg. Alle gode råd her inne tilseier at ein treng minst ett år på å planlegge dette. Ei av brukarane her inne har tydelegvis teke dette på alvor då nicket hennar består av namn og datoen for foreståande giftarmål. Den lukkelege dagen er 30.05.09! Ei anna syns sikkert at "bruda" vart eit for kjedeleg nick. Ho valgte istaden "Bridy" samt fødselsåret sitt. Andre nick eg stussar over er nick som "mammaen til... " , nick + p.p (som eg etter ei stund skjønte kva betyr). Folk er rare.... Ps. Gler meg til slagferdige innspel av slaget; " hald kjeft din rotne fisk" .
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hun gleder seg vel til giftemålet som skal stå om 2 år da :-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Hehe, der skrev du jammen ned tankene mine;-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Hmm, kan nok ikke motsi deg denne gangen... Men ikke vær redd, skravlegjengen kommer nok innom for å halshugge deg ganske snart, iført annie's drakt, selvfølgelig!
Süsse Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Det er en grunn til at de er paa skravle, vet du.
KaMa Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Næh, du må gjerne prate i vei, fisken. Var på vei til å svare det andre innlegget, men kom frem til at jeg ikke ønsker å bli engasjert i noe som krever at jeg må bruke mer enn et minimum av hodet. Men dette innlegget forundret meg mer enn noe annet. Hvorfor i all verden bryr du deg om dølle nick nå?? Du har jo vært her en god stund nå, og noe av det første man legger merke til når man lander på DiB er jo nettopp folks trang til å fremstå som den ene rollen de har, det være seg mor, prøver eller brud. Litt overrasket over at dette fikk deg til å legge inn et innlegg...
overkill Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 Dersom det at eg vel å legge ut eit innlegg om dette no, forundrar deg meir enn noko anna, tør eg anta at du er velsigna med å ha få sjokkarta opplevingar. Kan forsikre deg om at eg har lagt merke til snodige nick tidlegare, sjølv om eg ikkje har følt eit presserande behov for å skrive om dette før no. Kjekt om endrar meining om hovudbry og svarar på det andre innlegget:)
KaMa Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Sitter og leser fag, så velger å bruke hodet der det trengs. Forundret, ikke sjokkert. Men det er fint lite som sjokkerer meg. Mye som sjokkerer deg? :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Akkurat som om nicket ditt er noe bedre
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #12 Skrevet 18. august 2007 Nope.. Det er en dårlig etterligning av norsk..
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. august 2007 #13 Skrevet 18. august 2007 Du mener at bokmål er en dårlig etterligning av norsk. Bokmål er jo dansk. :-)
*dum&deiLig*™ Skrevet 18. august 2007 #14 Skrevet 18. august 2007 Med tanke på hvor mange: "nå har jeg blitt alenemor" innlegg det har vært her i det siste, er vel sjangsen stor for at forholdet kommer til å ryke lenge før bryllupsdagen om to år...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Bokmål: Fornorsket dansk Nynorsk: Skapt ut av ulike norske dialekter. Du får finne på andre argumenter mot nynorsk
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 Hva betyr p.p etter et nick? Har ikke skjønt det ennå...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #17 Skrevet 18. august 2007 Det betyr Pervers Puler. De er igang med å lage en ny baby,så derfor parrer de vilt. OK??
Gjest Skrevet 18. august 2007 #18 Skrevet 18. august 2007 tsss, betyr det ikke det så! Det betyr Pene Pupper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå