Duo-yoghurt Skrevet 27. august 2007 #26 Skrevet 27. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... ******************* VENTERE: ******************* Hopeful* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) Har jente på 2, vil ha flere! - sannsynligvis sa forrige måned, har ikke peiling på ikm - 29. august?? asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Tone 2.pp etter SA Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Tixa, IKM 31.aug, 1pp Schnygga IKM 30.08 , Har vi klart å lage baby i syden? Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang...
tone med ny spire :) Skrevet 27. august 2007 #27 Skrevet 27. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... ******************* VENTERE: ******************* Hopeful* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) Har jente på 2, vil ha flere! - sannsynligvis sa forrige måned, har ikke peiling på ikm - 29. august?? asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Tixa, IKM 31.aug, 1pp Schnygga IKM 30.08 , Har vi klart å lage baby i syden? Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang...
Schnygga Skrevet 27. august 2007 #28 Skrevet 27. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... ******************* VENTERE: ******************* Hopeful* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) Har jente på 2, vil ha flere! - sannsynligvis sa forrige måned, har ikke peiling på ikm - 29. august?? asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Tixa, IKM 31.aug, 1pp Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang...
tixa*fødeklar* Skrevet 28. august 2007 #30 Skrevet 28. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... ******************* VENTERE: ******************* Hopeful* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) Har jente på 2, vil ha flere! - sannsynligvis sa forrige måned, har ikke peiling på ikm - 29. august?? asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang...
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 28. august 2007 #31 Skrevet 28. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( ******************* VENTERE: ******************* Hopeful* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang...
her er jeg Skrevet 28. august 2007 #32 Skrevet 28. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp ******************* VENTERE: ******************* Hopeful* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang...
Gjest Skrevet 28. august 2007 #33 Skrevet 28. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny ******************* VENTERE: ******************* Hopeful* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang...
Bomsedeisi Skrevet 29. august 2007 #34 Skrevet 29. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny
Silkemage Skrevet 29. august 2007 #35 Skrevet 29. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. august 2007 #36 Skrevet 29. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga)
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 29. august 2007 #37 Skrevet 29. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3??
2 søte små gutter Skrevet 29. august 2007 #38 Skrevet 29. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Prøver igjen:) 1. pp etter SA. IKM 2.9 Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går)
helinor Skrevet 30. august 2007 #39 Skrevet 30. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. Lillis 1 pp - IKM 31 august ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går)
Lillis Skrevet 30. august 2007 #40 Skrevet 30. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:)
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 30. august 2007 #41 Skrevet 30. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Lilleblome, ikm 29. aug, krysser alle fingre og tær jeg har! :-) Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Mamma'n til go'gutten (2 pp, ikm til helga, test i dag torsdag negativ)
Lilleblome Skrevet 30. august 2007 #42 Skrevet 30. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Mamma'n til go'gutten (2 pp, ikm til helga, test i dag torsdag negativ)
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 30. august 2007 #43 Skrevet 30. august 2007 ****************** GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Mamma'n til go'gutten (2 pp, ikm til helga, test i dag torsdag negativ)
vilhababysnart Skrevet 30. august 2007 #44 Skrevet 30. august 2007 GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm kr8888 ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... wollafruen&Fanny Silkemage-12pp (Tester i helga Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Mamma'n til go'gutten (2 pp, ikm til helga, test i dag torsdag negativ)
Silkemage Skrevet 31. august 2007 #45 Skrevet 31. august 2007 GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm kr8888 Silkemage-endelig klaff i 12pp ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp DOLCE&GABBANA-the one...-IKM til helga en gang... Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Mamma'n til go'gutten (2 pp, ikm til helga, test i dag torsdag negativ)
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 31. august 2007 #46 Skrevet 31. august 2007 GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm kr8888 Silkemage-endelig klaff i 12pp ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( DOLCE&GABBANA-the one-Da kom tanta......egentlig som ventet! ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Mamma'n til go'gutten (2 pp, ikm til helga, test i dag torsdag negativ)
Siss75 Skrevet 31. august 2007 #47 Skrevet 31. august 2007 GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm kr8888 Silkemage-endelig klaff i 12pp ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( DOLCE&GABBANA-the one-Da kom tanta......egentlig som ventet! Siss75, over i 18 pp..... Når skal dette gå, egentlig??? ( ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Mamma'n til go'gutten (2 pp, ikm til helga, test i dag torsdag negativ
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 31. august 2007 #48 Skrevet 31. august 2007 GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm kr8888 Silkemage-endelig klaff i 12pp ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( DOLCE&GABBANA-the one-Da kom tanta......egentlig som ventet! Siss75, over i 18 pp..... Når skal dette gå, egentlig??? ( mamma'n til go'gutten - mensen kom en dag for tidlig.. ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. Dotten 13. pp, ikm ca 31. aug. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:) Siss75 - 18pp
Dotten Skrevet 31. august 2007 #49 Skrevet 31. august 2007 GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm kr8888 Silkemage-endelig klaff i 12pp ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( DOLCE&GABBANA-the one-Da kom tanta......egentlig som ventet! Siss75, over i 18 pp..... Når skal dette gå, egentlig??? ( mamma'n til go'gutten - mensen kom en dag for tidlig.. Dotten 13. pp, fikk ikm 2 dager for tidlig... ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:)
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. september 2007 #50 Skrevet 1. september 2007 GRAVID: ****************** Tone 2.pp etter SA Schnygga Positiv 3 dager før ikm:)))) Tixa 1.pp, positiv test 3 dager før ikm =) Klar for nr.2. Positiv test 2 dager før IKM Endelig gravid! Positive tester 3 og 4 dager etter ikm! (Var i vår 11.pp) Prøver igjen:) 1. pp etter SA. Positiv test 3 dager før IKM:)!!!! Sussa22 & Katharina - Knallpositiv CL på ikm kr8888 Silkemage-endelig klaff i 12pp DollyD - positiv CB idag, 1-2 dager før IKM.. (håper spiren klorer seg fast denne gangen) ******************** IKKE GRAVID: ******************** *dreamer* 9pp - tanta kom 2 dager for tidlig:( liaes.. akkurat hatt SA, så va jo egentli gravid:( Vil bli MAMMA (4.pp) - tanta kom en dag for tidlig... Har jente på 2, vil ha flere! - da var vi over i 5. pp :-( Her er jeg - 1pp wollafruen&Fanny Lillis 1pp, over i 2pp TR 2 dager før ikm... Lille Blome, over i pp7 :-( DOLCE&GABBANA-the one-Da kom tanta......egentlig som ventet! Siss75, over i 18 pp..... Når skal dette gå, egentlig??? ( mamma'n til go'gutten - mensen kom en dag for tidlig.. Dotten 13. pp, fikk ikm 2 dager for tidlig... ******************* VENTERE: ******************* Hopef ul* 3pp* - ustabil syklus, ikm senest 2.9 *Mai-baby* allegodetingER3!, svak pos. el test idag:-) asjo & babyprinsessa*3pp* - IKM ca 31.aug. Klar for nr.2 - IKM 31 august- 2pp. ønsker oss en liten en:) 2.pp etter SA Norddame- ikm 7 september. El rundt 24 august, Diosa, IKM 31. august, 19 PP (12 PP etter MA) Frur, IKM 27 august, 1 pp (eller 2, er ikke helt sikker..) ~labolina~, ikm ca 30. aug, 6pp Nr3?? Hei og hopp (ikm i dag, fortsatt ingen mens, men negativ test i går) prøver igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå