overkill Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Eg har til dags dato valgt å ikkje fagorganisere meg. Dette skuldast det enkle faktum at eg er prisipiell motstandar av streik som verkemiddel, og at eg ved innmelding i fagorganisasjon vil risikere å bli tatt ut i streik ved ei eventuell konflikt. Dersom eg skulle bli tatt ut i streik, men valgt å vere såkalla streikebrytar ville eg nok blitt kasta som medlem i fagforeninga. Fagforeningane driv mykje godt arbeid, og er viktige for arbeidstakarar sine rettar. Eg kjenne meg usolidarisk som ikkje er med å støtte opp om dette arbeidet, men som nyt godene av arbeidet som vert lagt ned. Moglegeins burde eg berre svelge nokre kamelar og melde meg inn, men eg er langt frå sikker... Nokre synspunkt?
Solskinnsjenta Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Lurer på hvorfor du er imot streik som virkemiddel? Ved en eventuell streik i din sektor vil du bli uglesett og sett på som streikebryter selv om du ikke streiker. Det kan være lettere å få støtte i en arbeidskonflikt om du er organisert, men det er jo helt frivillig.
Solskinnsjenta Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Selv om du ikke er organisert, skulle det selvfølgelig stå...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Gjør hva du vil.. jeg bryr meg ikke P.s: SKRIV NORSK
Solskinnsjenta Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Hvilken del av nyNORSK er det som forvirrer deg Annie?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Det er stygt, det er stusselig og det er en dårlig etterligning av NORSK
overkill Skrevet 19. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2007 Fordi streik i hovudsak rammar ein uskuldig tredjepart. Vidare fordi ulike yrkesgrupper har høgst ulik reell streikemoglegheit. Dette gjer streik til eit usolidarisk verkemiddel. T.d kan ikkje sjukepleiarane streike like lenge som t.d. transportarbeidarane, før det vert tvungen lønnsnemd. Til sist meinar eg at i dagens samfunn burde vi vore komne lengre enn at vi må bruke slike "usiviliserte" metodar. Å bli sett på som uorganisert "streikebrytar" tek eg med knusande ro. Ser poenget ditt ved eventuelle arbeidskonflikter, men først og fremst vurderer eg innmelding pga kjensla av å vere usolidarisk mot eiga yrkesgruppe. Problemet er at eg har store vanskar med å svelge ein einaste liten kamel, og det å kunne bli nødt til å gjere noko eg ikkje står inne for er eit mareritt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #8 Skrevet 19. august 2007 Korleis kan det ha seg at mest kvar gong nokon skriv eit innlegg på nynorsk, så er det nokre som heng seg opp i skriftspråket og kjem med infantile utsegn som du nett gjorde? Trudde dette var eit forum for vaksne folk. Eller er det traume frå skuletida som gjer seg gjeldande? Minne om korleis de sveittande og tennersgnissande sat og streva med nynorsk stil, og kjende dykk som komplett idiotar? Då er det mest så eg har medynk med dykk. Sorry at eg ikkje svarar på hovudinnlegg, vart berre så provosera av anonym ovanfor.
overkill Skrevet 19. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. august 2007 Er det verkeleg ingen fagforeningsfanatistar her? Syns då eg møter nok av slike i den verkelege verda.
___ Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Jeg er ikke medlem selv, men det skyldes at jeg er arbeidsgiver, så jeg sitter på den andre siden av bordet. Jeg er enig i at streik en del ganger blir misbrukt og at de noen ganger rammer helt urimlig. Det er blandt annet ikke rimlig etter min mening at skoler må holde stengt pga at en vaktmester streiker. I sånne tilfeller er streik etter min mening et for sterkt våpen. Når det gjelder inmelding synes jeg likevel du burde gjøre det. Fagforeningene gjør at ting fungerer bedre og at arbeidsforholdene blir bedre. Jeg setter pris på at mine ansatte organiserer seg, selv om faren for streik er der. Om du skulle bli kastet ut pga streikebryting er det jo ikke skjedd noen skade. Da er du jo tilbake der du er nå.
Ikkelektuell Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Vil gjerne vite hvilken skole du har gått på, siden du tydeligvis har lært at ":P" er helt legitimt å skrive når du skal kritisere folk for å bruke "ukorrekt" skriftspråk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå