Gå til innhold

så mange ufyselige barn det finnes..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var å badet med gutten min istad og er litt sjokkert over hvordan mange barn er. nei du får ikke leke med meg, gå vekk, sparking og slåing..foreldre som ikke snakker til ungene sine..nei hjelpes..glad sønnen min inkluderer alle barn i leken og er vennlig og koselig mot alle han møter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der har du helt rett. Men må si at jeg reagerer mest på foreldrene som ikke griper inn i ulike situasjoner.

Skrevet

Det finnes desverre foreldre som synes det er helt greit at ungene deres knuser dukkevogner, drukner kanarifugler og kaster andre unger i elva.. Et bekjentskap fra jeg var 4-5 år.

Skrevet

Det er vel foreldrenes skyld ja...Gutten min gikk bort til alle: heii skal vi leke sammen?? så blid og koselig vettu..så får han den skyllebøtta- glad han enda ikke skjønner det helt

Skrevet

ja for alle burde jo ha snille, lydige koselige, inkluderende barn som ditt sant????

Hehe, reagerer ikke på ungene, for unger ER ufyselige innimellom.

Og da mener jeg ALLE unger...

De har perioder alle som en, men det er heller foreldrene som unngår å gripe inn jeg tenker på.

Skrevet

Mhm, helt enig der. Ufyselige foreldre skulle vi si..... Men jeg er ikke overrasket over at det finnes mange uopdragne frekke unger uten empati når man ser hvordan visse går på både her inne og irl

Skrevet

det er noe galt et sted når 3 åringer går og er pottesure og ikke viser noen sosiale antenner ja Børdi..de burde jo ikke hatt en bekymring i livet..mulig du føler deg litt truffet? Kevin har aldri oppført seg sånn nei

Skrevet

Mange ganger må barn ordne opp selv, men når det blir slåing og sparking da bør foreldrene gripe inn!

Mange barn er sjenerte og har kanskje ikke lyst å leke med noen de ikke kjenner, det må man nesten bare godta. Jeg synes i så fall ikke det er ufyselig:o)

Ganske enig med børdi, alle barn har perioder som de er ufyselige. Sånn er det bare!

Skrevet

Men skjønner om du blir lei deg på din sønns veiene. Ikke noe moro å se sitt barn bli avvist. Men sånn er det, hver en dag. Særlig om barnet går i bhg...

Skrevet

hehe, må jeg føle meg truffet for å ha en annen mening enn deg??

Men bare vent du,,,:-) kommer nok en periode på din perfekte kevin og,,;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...