Gå til innhold

mamman til J&J og tussi......:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for en kjempekoselig grillfest og bytur i går...:-)

Koste meg glugg i hjel, hehe....

Knallkjekt..

Og vil bare si,,, bøøøøøøøøøøøø.... hihi----

 

SEr frem til en gjentakelse av det ja....

 

klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei snuppa!!!

takk sjøl, det var skikkelig gøy da :)

 

men fikk ikke sagt hade til deg, før du bare plutselig var borte da... men men, vi fåt ta det igjen vettu snart :):)

 

klem klem!!!

 

 

 

 

ps..

 

Børdi er flink å danse da... bare så dokker vet d.. :P

Skrevet

I like måte:):)

men jeg vil ha meg frabedt sånne småfrekke kommentarer på msn;)

 

jeg er med neste gang også:)

 

klemmer i massevis fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...