børdi Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Takk for en kjempekoselig grillfest og bytur i går...:-) Koste meg glugg i hjel, hehe.... Knallkjekt.. Og vil bare si,,, bøøøøøøøøøøøø.... hihi---- SEr frem til en gjentakelse av det ja.... klemmer fra
lenej :o) Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 hei snuppa!!! takk sjøl, det var skikkelig gøy da men fikk ikke sagt hade til deg, før du bare plutselig var borte da... men men, vi fåt ta det igjen vettu snart :) klem klem!!! ps.. Børdi er flink å danse da... bare så dokker vet d..
Tussi og gullgutten Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 I like måte:) men jeg vil ha meg frabedt sånne småfrekke kommentarer på msn;) jeg er med neste gang også klemmer i massevis fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå