Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hva skal til for at du syns en mann har baller her inne?
KaMa Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 At han b.la tør stå for det han sier, at han ikke tyr til lusne og feige hersketeknikker når han blir motsagt. Det gjelder generelt.
KaMa Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 ...og så vil jeg slenge på at den eneste ballesterke mannen jeg har opplevd her inne er Dr.Fritz.. Han er gjerne uenig i det meste, men er ikke for veik til å snu om argumentene er holdbare, og han tyr ikke til nevnte hersketeknikker.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Så du hevder at de andre mennene her som er her benytter seg av hersketeknikker?
KaMa Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Jepp. Mener du noe annet? Nå forutsetter egentlig hele denne tråden at det er noen menn her da, og slik jeg ser det, er det ingen andre enn Dr.Yppert igjen. Og det forutsetter igjen at man velger å tro at Dr.Yppert faktisk er en form for hankjønn...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Ja, jeg mener noe annet =) Dr.Yppert teller jeg ikke med, for han oppfører seg ikke som en mann i utgangspunktet. Jeg tenkte mer på de som var her før. Føler ikke at noen av de var ballesvake...om vi kan bruke den betegnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå