Gå til innhold

PASS! HASTER...

dvaslatkadjeteta :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det går an å få midlertidig pass, mitt pass har gått ut og nå må vi kanskje reise i løpet av uka! Er det noen som helst mulighet til å få midlertidig pass, eller tar det bare en dag å få pass.. haha...? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kunne få det for noen år siden iallfall!. jeg måtte det en gang, hadde ikke fått med meg at det jeg hadde var gått ut på dato. Fikk det på passkontoret og det gjelder da kun for den ene reisen. men det koster like mye som et ordentlig et da selvsagt.....

Skrevet

Jeg fikk det senest i fjorsommer på gardermoen. Det koster like mye som vanlig pass, varer kun en reise, og det tok bare 30 min eller noe sånt. Men beregn god tid hvis du skal gjøre det på flyplassen. Hør eventuelt med ditt lokale politikammer, noen steder er de mer fleksible og lager pass litt raskere når det haster :)

Skrevet

Tusen takk for svar! Får løpe å høre i morgen! :o)

Skrevet

ja, vet iallefall at du kan få nødpass på gardermoen. Koster like mye som et vanlig pass og gjelder da kun for den ene reisa.

Noen passkontorer akn midlertidig forlenge passet ditt også, men tror kanskje det bare gjelder de gamle maskinskrevne passene. Ring og hør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...