Miniina Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Vi har fått beskjed om at avdelingen til min datter dette året vil være uten pedagogisk leder, men at en av assistentene skal fungere som dette med veiledning fra styrer!!! Dette er da ikke lov er det det??? Er det ikke slik at alle avdelinger skal ha en pedagogisk leder? Begynner å gå litt lei nå da de allerede har gått et halvt år uted ped.leder allerede!
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 I barnehagen til datteren min gikk de på den avd hun gikk i uten ped.leder i et halvt år. Men tror jeg hadde blitt grinete hvis de skulle gå enda et år uten ped.leder ja..
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 De fleste barnehager kan ikke trylle...... :-) Der er jo mangel på ped. ledere, så mange bhg. sliter med at få folk. Vil tro at ass. der skal være pedleder har en masse erfaring og er flink i jobben sin.
Miniina Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Er ikke fornøyd med henne i utgangspunktet!!! Sier og gjør ting som ikke passer å si til barn. Tror jeg skal vurdere å bytte barnehage, men jeg er i utangspunktet fornøyd med selve barnehagen.
Kamomille Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 barnehager har mulighet til å søke disp fra kravet om å ha pedleder. Dette får de som regel innvilget dersom de har forsøkt å søke etter ped.ledere men ikke fått noe kvalifiserte søkere f.eks. det er jo mangel på ped.ledere, så dersom de ikke får tak i noen, er det vel en grei løsning å la noen som allerede kjenner avdelingen lede den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå