Gå til innhold

FOR et KAOS :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom netopp hjem fra jobb, og gubben har ommøblert her mens jeg har vært vekke. Nå er det album og bøker over hele gulvet, og pynteting over hele spisebordet vårt!!!! Han har flyttet en stor veggreol inn på den lille stua, sånn at det har blitt mye trangere enn det var der inne. Og den store tv'en kommer omtrent oppi fanget på de som skal sitte i treseteren. Og de som sitter i toseteren ser nesten ingenting.

Ufattelig upraktisk!! Så nå må han begynne å flytte alt tilbake og sette på plass. Men det ser ikke ut som han har tenkt til det med det første, for han sitter å glor på tv'en.

Minstejenta er dautrøtt, for hu har visst omtrent ikke sovet i dag, og nå er det for sent.

Ingen middag å komme hjem til heller. Trodde han skulle handle, men det gidder han ikke. Nå er det visst jeg som må ut å handle...

FOR EN DAG!!!!

Har mest lysst å gå å legge meg...

Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da,det hørtes ikke noe gøy ut å komme hjem til sånt kaos :(

Skrevet

tror jeg hadde sagt at, ring meg når du er ferdig her, så kommer jeg hjem, dette får du ordne opp i selv..

og kjørt en tur..hadde ikke orka sånt asså...

Skrevet

Hvis jeg stikker nå, så blir ingenting gjort her.. det kan jeg love deg :-)

Da hadde han satt seg ned og sett på tv, og blitt der. Rotet bryr han seg ikke om. Men hvis jeg blir her og maser litt, så blir det nok orden til slutt.. he, he!!

Men jeg hadde veldig lysst å snu i døra da jeg kom hjem..

(men av en eller annen grunn fikk jeg litt vondt av han da jeg så hvor skuffa han var, da jeg ikke likte det.. han som ville overaske meg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...