Gå til innhold

Hvor ofte bader/dusjer dere barna deres, samt evt. hund/katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her enten bader eller dusjer smaajentene mine (2 + 3 aar), hver morgen og kveld.

Kattene blir dusjet/badet en gang per uke (er to innekatter det er snakk om...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger ungene dine og ruller i gjørme hele tiden siden de må bades så ofte?

Katt har vi ikke, men ungen bader annenhver dag, omtrent.

Skrevet

Annenhver dag ca. Men har ikke begynt å leke ute eller noe enda. Regner med at når han begynner i barnehage så blir det hver kveld. 2 ganger daglig syns jeg er litt mye.. Spesiell grunn?

Skrevet

Ungene bader så ofte de selv har lyst, men må bremse det litt slik at de ikke blir helt "oppbløtt". Vil helst ikke at de bader mer enn et par ganger i uka.

Da vi hadde katt badet vi den aldri. Det var utekatt.

Skrevet

Hver kveld bades gullet mitt:o)

Skrevet

Så ofte?

Min dusjer 3-4 ganger i uken.

Hunden blir dusjet ganske ofte i perioder pga hudproblemer,ellers blir hun dusjet når de har vært på tur.

Skrevet

Det er veldig avhengig av hvor møkkete de er :0) Men ett par ganger i uka sånn ca. På sommeren blir det oftere.

Skrevet

Men to ganger hver dag? er det helt bra da?Hva er poenget med det?

Skrevet

bader han noen ganger i uka, katten bader jeg da aldri...både ute og inne katt

Skrevet

Hahahahahaha, tror jeg ALDRI noensinne kommer til å dusje/bade kattene mine! Ikke med mindre de er ned-dretne og jeg har fullt verneutstyr!! *flire*

Ungene bades til jul og bursdag:-)

Skrevet

hver kveld i uka. Ikke alltid vi dusjer han i hver dag i helga, fordi da har han ikke vært så aktiv som i uka men som regel.

Hva er vitsen med å bade innekatt? Katter er veldig reinslige dyr og klarer å vaske seg selv. Vi har hatt utekatter og har aldri hatt noe behov for å dusje de he he he så teit.

Skrevet

Barna bader ca annenhver dag.

Katten min har tunge, så den vasker seg selv, slik den er ment til fra naturens side...vasker den om den har fått olje eller lignende i pelsen..

Skrevet

Seriøst, dusjer/bader du ungene dine TO ganger for dagen? Vet du ikke at det ikke er bra for huden og immunforsvaret deres? Tom 1 gang for dagen er i meste laget.

Skrevet

syns forøvrig ikke det er nødvendig å bade kattene når det er inne katter.

de vasker seg selv..

Skrevet

størstemann på 2 år dusjer/bader morgen og kveld... minstemann på 6 uker bader hver morgen...

når jeg hadde katt ble han badet 1 gang i uken me spesiell shampo for å holde pelsen fin og blank:O)

Skrevet

Hei Foxy! Er nok stort sett kun du og jeg som har samme bade/dusjrutiner for barn og katt da! Hi hi =)

Barna mine ELSKER aa bade! Og kattene blir som din ble, badet m/ spesiell shampoo for aa faa pelsen fin og blank.

Skrevet

Greit nok at barna elsker å bade, men det er jo ikke bra for huden for hverken barn eller voksne å bade så ofte.

Skrevet

hun bader hver kveld.. av og til dusjer hun eller bader om morgenen og.. det er hvis jeg dusjer og er alene hjemme.. hun kommer inn i dusjen til meg om jeg ikke gjør det... så da blir hun jo kliss våt..;)

hun er 1 år

Skrevet

og katten på 3 år har vi dusjet kanskje to ganger tror jeg..men bare når han har kommet inn full i olje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...