*Angelface* Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jenta har det..Noen som vet om det går bort..? Hun er 4 uker..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 Det kommer litt an på hva slags type det er. Er det en sånn som buler litt ut fra huden? De som er knallrøde og buler ut går ihvertfall bort, men hvis det kun er en helt rød, flat flekk er det ikke garantert at den gjør det.¨ Spør legen neste gang du er på kontroll. Mest sannsynlig vil den forsvinne innen hun er et år.
Leetha Skrevet 19. august 2007 #3 Skrevet 19. august 2007 Poden vår har jordbærflekk på brystkassen sin. Den har ikke gått bort men blitt litt mindre og ikke så hard. han er 3 år. han fikk den når han var 1 måned ca. storkebitt veit jeg ikke, men veit at jordbærflekker kan vare en stund ivertfall.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Disse jordbærflekkene vokser seg ganske store før de slutter å vokse. Tar vel ofte et par år før de forsvinner, tror mange av dem forsvinner helt. Storkebitt pleier å blekne med tiden. Ta det opp på helsestasjonen du
Maud Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 Storebror hos oss hadde en jordbærflekk i panna. Den ble gradvis blekere fra han var 4 og da han begynte på skolen var den helt borte.
HjerteMom Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Jenta vår var veldig rød over hele det ene øyet da hun ble født. Alle mente dette var "storkebitt". Jeg var så opphengt i det, fodi det var så rødt og over det ene øyet.. Tenkte på hva hun selv ville synes når hun ble stor og skulle begynne med sminke osv osv. Husker at det var der i noen måneder, for jeg slo meg til ro med at dette her var fødselsmerke. Men så bleknet det plutselig, og i dag er det ikke antydning til noe rødt der mer. Hun er to år. Så du får spørre legen om det neste gang
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg hadde en stor jordbærflekk ved navelen da jeg ble født, den ble gradvis borte fra 6-8 års alder. Jenta mi har en liten jordbærflekk på innsiden av den ene kjønnsleppen stakkars... Den kom noen få dager etter fødsel. Jeg håper at den blir borte også. Eller ble hun født med storkebitt både i panne, over det ene øyet og i nakken. De i ansiktet har blitt lysere, men hvis hun blir veldig varm eller gråter masse, så kommer de tydeligere frem. Det i nakken er fortsatt ganske rødt synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå