Gå til innhold

Jordbærflekk og storkebitt i ansiktet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta har det..Noen som vet om det går bort..? Hun er 4 uker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gutten min på 4 mnd har også det,fikk beskjed om at det ville forsvinne i 1 års alder, men tror nok det vil gå litt lenger tid.. Men det har bleknet mye siden han ble født da:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Min datter som no er 7 år har og fødselmerke/jorbærflekker, har på kinnet, kne, skulder og rumpe, fekk beskjed at desse ville forsvinne i skulealder, og det har dei nesten gjort. Ser at det er ein flekk der, men nesten ikkje farge igjen på dei.

Så dei vill forsvinne, men trur nok og det tar lengre tid enn 1 års tid.

Må nå sei at det er litt rart at dei merkene som har vert ein del av jenta siden fødselen og er med på alle barnebildene snart er borte og ikkje synlige lenger.

Skrevet

Ok:) Snuppa har et stort et under øye + at hun har storkebitt på hele nesten og halve panna,og 2 kjempestore i bakhodet. Håper alle forvinner!!

Skrevet

Jeg hadde en megastor jordbærflekk midt oppå hodet da jeg ble født...Men jeg kan jo ikke akkurat fortelle deg når den forsvant. Helt borte er den forresten ikke, har et søkk i hodet der den var. Tror ikke akkurat det er vanlig. Men vi snakker virkelig stor flekk her:-) Ingen av mine barn har hatt det, så hvorfor jeg svarte kan du jo spørre om:-) Det er fredag kveld og jeg er trøtt og burde ikke svare på innlegg, for jeg skriver bare tull og rot! God natt!

Skrevet

Hei :) vår eldste på nå 3 år, har en jordbærflekk på ryggen. vi fikk beskjed om at den forsvant av seg selv innen 3 år.. men neida.. den er der like fin og rød :) hun er forsovit heldig som har den på ryggen da... ikke så synlig.. men det er faktisk mange som snur seg etter den om sommeren... hmm...men det er nok forskjell på de små... nevøen min hadde en midt i pannen, og den forsvant da han var 1 år.... om de ikke forsvinner av seg selv, kan de opereres bort....

Skrevet

Jeg har også en sønn på 3 år med jorbærflekk i panna og en på ryggen. Vi fikk beskjed om at disse ville gå bort innen han begynte på skolen.. Den på ryggen er nesten helt borte, mens den i panna har blitt noe mindre rød. Så, regner med at det vil gå bort! Om enn ikke etter 1 år:)

Skrevet

Jordbærflekken ligger utpå huden mens storkebitt går i ett med huden sant?

Skrevet

Stemmer det! Jenta mi har også en jordbærflekk og et storkebitt i hodet. Går nok bort ,men jeg belager meg på at det kan ta litt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...