vårina Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Halloen! Håper noen har lyst å komme med noen tips ang navn til tvillingene mine.Kjempe vanskeligt dette her:) Gubben syns Vilja og Oliver.....Thomas og Ella...Niklas og Angelica..er kjempe fine navn og kombinasjoner...Selv er eg ikke helt fortrolige med disse navnene. Eg har forelsket meg helt i Hanna og Henrik:) Setter stor pris på viss noen vil komme med feks andre forslag.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hva med Hanna og Erik i stede? Er ike helt på dette med å ha samme forbokstav jeg da.. Men det er jo opp til dere så klart. Amalie og Tore Camilla og Kenneth
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 SÅ koselig med tvillinger! Hanna og Henrik var jo kjempefine navn sammen :-) Mathea og Mathias Tilde og Tobias Eline og Elias Vilde og Niklas Frida og Fredrik :-)
Rakri Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Hva med Vilja og Henrik da? Synes selv Vilja er et litt spesielt, men nydelig navn. Jeg har valgt ulik forbokstav til tvillingene i magen min, to gutter. Akkurat det blir jo selvsagt smak og behag, men jeg synes det er greit noe er ulikt, selv om det samtidig er viktig at navnene passer sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå