Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Grøten blir så klumpete når jeg blander den med mm, hun liker det ikke! Noen som vet hva jeg kan gjøre?
båneiverden Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hvilken grøt bruker du? jeg hadde disse problemene med nestlès maisgrøt ja... mener å huske at det var lurt å ikke varme opp morsmelka fullt så mye...? men je gmåtte bruke en litt dyp bolle, og "vispe" grøten jevn med en gaffel likevel! Vet ikke hvorfor den er sånn? Andre med tips?
Canari Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 husker 4mnd grøten var vanskelig åfå jevn. Ellers lurt å ha i væsken først og så røre inn litt og itt grøtpulver til grøten er passe tykk.
PopUp Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Finnes sånne små batteridrevne melkevispere som er kanonbra ) 19,- på Kremmerhuset for en liten stund siden iallefall!!
FuriLaks Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Sånne minivispere funker bra, men enda bedre er det å bruke aventbegere med lokk og shake løs! Syns jeg ihvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå