lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Er vel ikke det mest hygiske men.. noen som vet noe om dette? =)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Det er vell forskjellig det der.. Men etter det jeg har hørt bør en ikke bade i stamp..men det er pga av bakterier som kan , bemerk deg kan, komme opp til fosteret.. Men dette er jo noe du kan ta opp med jordmoren din på neste kontroll..viss du ikke skal i stamp i kveld da.. Uansett hva du velger, gjør du det som er rett for deg:) Lykke til
prøvekluten+3små Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 jeg hadde ikke villet gått oppi nei,og kanskje spesielt ikke i en stamp hvor vannet ikke blir rensa som i et svømmebasseng..er jo slik med boblebad og..de skal man jo heller ikke oppi pga høyt konsentrat av bakterier..regner med det blir sikkert enda verre i en stamp
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 takk for d =) jo,vurderte å dra i stamp ikveld, er ikke så ofte kjenntfolk fyrer opp, men det er slettes ikke noe must,og vurderer å finne på noe annet kos, for sikkerhets skyld
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 stemmer d med boblebad ja,du sier noe der..! det har jeg lest,men hadde glemt.. takk for påminnelsen, tror jeg dropper d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Dette skjedde meg og jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke var gravid på dette tidspunktet!!! For å si det sånn, jeg var myye verre enn det bildet!!! http://www.aftenposten.no/helse/article1928452.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå