77modell Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Tenkte å lage koldtbod. Noen som vil komme med tips hva som kan være på koldtbordet? Vil gjerne ha det lettvindt:) Skal ha karbonader og kylling og kabaret m/remulade. Mer??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 eggerøre, lakseskiver, diverse godt kjøttpålegg, salatbolle, snitter selvsagt (brød). Diverse krydder og dressinger. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Reker, pai, pastasalat, andre salater, røkelaks/ørret og eggerøre, små kjøttboller med godt krydder på, roastbeef og stekt løk og remulade, kokt skinke og asparges, spekemat. Det er hva vi hadde (pluss kylling og karbonader, selvsagt altfor mye :-) Hadde etterselskap dagen etter med venner
77modell Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 Tusen takk for tips! Kom gjerne med mer! Eller oppskrifter på salater osv De kjøttbollene med krydder virka veldig spennande!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Skal prøve å huske å gi deg oppskrifta på de senere men nå må jeg springe opp for å hente gullet :-)
77modell Skrevet 18. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2007 Ok Må stikke å bytte ei bleie her jeg da. Ei som bæsja seg skikkelig ut her:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Patéer, sushi (bestille), gravlaks og sennepssaus, quiche/pai, kyllingklubber (trenger bare 10 min i stekeovnen), serranoskinke, parmaskinke, godt tilbehør som soltørkede tomater, oliven, aioli, dressing etc. Salaten blandet jeg bare flere forskjellige salater (rapid, crispy, lollo, ekeblad etc) og toppet med cherrytomater og ristede pinjekjerner. Enkelt og godt! Pluss masse godt brød.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 Waldorfsalat, vanlig grønn salat, potetsalat...
Gjest Skrevet 18. august 2007 #9 Skrevet 18. august 2007 Se på www.daapssiden.no Masse gode oppskrifter på koldtbord, varmretter og kaker!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Vi hadde også et fruktfat - og det gikk det masse av!
St.Sunniva Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Vi hadde: Laks&eggerøre cabaret potetsalat waldorfsalat gresk salat vanlig salat kyllinggryte (kyllingfilet i ildfast fat, med ananas og smeltet ost) med ris marinerte scampi karbonader med løk marinert kalkunbryst
77modell Skrevet 19. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2007 Herregud det finnes mye godt når mange kommer med ideene sine!!! Takker og bukker ! Å fruktfat vaar slett ikke dumt! Det er sikkert det det blir tomt av først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå