Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 tenker vel mest på de som er 1 gangs, for de andre har vel en del fra før.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jeg skal vente til etter Ul, slik at jeg vet om det blir en eller to. men ul er på fredag, så blir vel litt handling på fredag tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 har termin i desember. har kjøpt en del klær, vogn, vippestol m.m. godt å ha god tid. fortsatt masse jeg trenger;)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Vi begynte allerede i tredje måned, og det må jeg si jeg er veldig glad for. Selv om jeg ELSKER å kjøpe ting til baby, så kjenner jeg at mer enn to-tre timer på babyshopping fort gir meg hodepine Så vi har tatt en til to shoppingrunder i måneden, og likevel har vi MASSEVIS igjen. Så jeg er absolutt ikke av typen som ville klart å ta alt på slutten, tror heller jeg ville lagt meg ned for å dø. September-prosjektet er seng. Puh. Denne måneden er vognen kommet i hus. Blir helt svett jeg
Adelina2 Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Begynte å handle litt og litt etter den ordinære ul. Kunne da kjøpe litt klær med farge :-)..men et godt råd er å ikke kjøpe for mye klær..jeg fikk så mye i gaver at jeg trengte ikke kjøpe noe nesten de første mnd :-)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Vi snakket litt frem og tilbake om når vi skulle begynne og ble enig om at den virkelige handelen skulle skje etter 23 uker da babyen regnes som levedyktig... Men det ble handling før, jeg var på shoppingtur til london med mamma og da klarte vi ikke å la være selv om det bare ble noe småtterier..det var før ul.. Og etterhvert viste det seg at vi fikk arve mye så nå sitter jeg her i uke 26 og har det jeg trenger egentlig, alt untatt stelleutstyr er klart til prinsessen kommer, men håper hun holder seg inne til hun er sterk nok;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå