Gå til innhold

Behovet for å henge ut Frp

Anbefalte innlegg

Gjest Julie A
Skrevet

Hvorfor er det så akseptert/godtatt å henge ut Frp og de som stemmer på partiet? Dette skjer så ofte. Selv her inne er det egne innlegg om grunner til å ikke stemme Frp etc. Er dette en del av det å være politisk korrekt i Norge i dag? Selv skal jeg stemme konservativt. Synes den regjeringen vi har i dag er en tragedie for landet. Vi må jo ha de mest naive politikere i hele verden. Håper det kommer innlegg om hvorfor vi ikke skal stemme Ap, SV etc. Jeg kan jo selvfølgelig starte noen innlegg selv også. Ha en god dag! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes vi skal la være å uttale oss om politik her inne jeg, er jo privat sak, og slike ting burde en være for god til å legge ut på offentlige sider...uansett hva en skulle mene, og hva en stemmer på, alle har vi våre valg....og grunner til det.

Skrevet

Nei, kom igjen da...det er jo så ustyrtelig morsomt å henge uf Frp og de som stemmer på de, for de blir så herlig suuuure! :D

Pigger og klør rett ut med en gang vet du, og frem med surleppa..haha.

Skrevet

ikke alle....

men er vel litt med alder og gjøre også...er kanskje en del her som er 1. gangs eller 2.gangs velgere her....

Skrevet

Det begynte vel med noen som lurte på hvem som skulle stemme Frp, og så kom motinnlegget. Deretter var det noen som spurte om argumenter mot Frp. (regner med at den siste var en Frp´er) Jeg innbiller meg at det ofte er Frp-sympatisører som starter Frp-innlegg, både her og på krangle.

Jeg synes man skal være saklige når man diskutere politikk:

"Jeg synes Frp ikke er et bra parti fordi blablabla..."

IKKE:

"Frp er et dumt parti og alle som stemmer det har grønt snørr!!!!!"

Skrevet

Er politikk en privat sak? Det angår jo oss alle, å bør absolutt diskuteres. De som ikke har lyst, trenger jo ikke å bli med i diskusjonen da.

Skrevet

nettopp...synes det blir for dumt å diskutere,hvis det er så mye å klage på, så bli aktiv selv i det politiske, og ikke bare si sånn og sånn...er ikke så lett serru....

Skrevet

Jeg synes faktisk det er greit å si noe om FrP - rett og slett i håp om å få noen av alle dem som er så blinde at de tror på at alt blir så mye bedre med FrP til å åpne øynene og innse at FrPs politikk faktisk er helt umulig å gjennomføre.

Med FrP ved makten vil hele det norske velferdssamfunnet bryte sammen, oljefondet blir tømt på kort tid og hele samfunnet ville bli et usannsynlig rot. Og selv om det kun ville vare svær kort tid før andre med mer realistiske tanker igjen ville ta over, så vil det bli en utrolig stor og omfattende ryddejobb.

Derfor håper jeg at flest mulig tar til vett og ikke bare lar seg blende av populistiske løfter - som når man tenker ordentlig i gjennom - alltid viser seg å være fullstendig urealistiske.

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Takk for fornuftig innlegg!:)

Helt enig med deg! Frp-velgere har en helt annen "status" enn andre! Pluss Krf-velgere som blir stempla som kristne (hvor ordet kristen omtales som negativt)..det må man jo heller ikke være..

Og til carnivale: kanskje frp-velgere setter klørne fortere ut nettopp pga måten de stadig blir angrepet på! Tenkt på det?;)

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

dette innlegget var ment til HI ja, ikke det over meg;)

Skrevet

Og der var vi igang igjen

Skrevet

det er en privatsak ja, hva hver enkel stemmer for...hvorfor skal det ellers være så hemmlig, når en skal velge konvolutt, og legge den i kassa? vet jo seff at det angår oss alle, men det er og blir en privatsak fordet....

og jeg har ikke tenkt å være med i noen diskusjon om hvilke parti som er best / dårligst.eller å si hva jeg stemmer på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...