Gå til innhold

til dere anonyme gledesdrepere!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen kommer inn med ett innlegg om vin, kanel, sex osv....så er det jo bare noen som er ekstra nyskjerrig om dette funker eller ikke, jeg har ikke spurt selv om vin el lig.. men spurt om andre ting, så kommer det alltid noen anonyme som svarer: "ungen kommer når den kommer..skjønner du ikke det?"

Ja selvfølgelig kommer ungen når den kommer, det vet jo alle, men det er jo lov å glede seg, og prøve ulike kjærringråd for å få hyppighet i det..folk er jo lei nå på slutten, spesielt alle de som har hatt masse plager og vondter.. Så til dere gledesdrepere som ikke tør å vise nicket deres drit i å svar på de inleggene viss dere syns de er teit eller idiotisk...

 

så var det sagt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da skjønne at folk kan synes det blir litt mye når du flere dager på rad, med mange innlegg om ofte de samme tingene spør og graver om du kommer til å føde snart!!??

Fordi du er moden og har diare og ditten og datten..

Skrevet

jo, det har jeg ikke problemer med å skjønne i det hele tatt, men viss du er så lei det så drit i å les innlegget da og i det hele tatt gidd å svare på det..

det er masse spørsmål som blir tatt opp og opp igjen her inne, med tanke på at det kommer inn nye folk osv..men mann trenger ikke være frekk for det...

 

Men jeg fikk alle mine ting på flere dager, ikke alt på en gang, så derfor har jeg vært nyskjerrig på hvordan det har vært med andre , kansje noen har samme opplevelse som meg...hvem vet...

Viss du ikke har fått det med deg så er dette en siden for gravide i siste trimester og i det trimester skjer det mye en lurer på..

Men for all del vær sur og grinete viss det hjelper deg..

Jeg bare gleder meg masse til å se babyen min som kommer om ikke så lenge...Jeg skal holde humøret oppe her inne..

Lykke til videre

 

Skrevet

barnet kommer når det kommer for faen

Skrevet

Ja det er klart den kommer når den kommer..:)

Skrevet

Hehe...må bare le når jeg ser svarene du har fått her!

Må si jeg er litt skremt, dersom disse "anonyme" er kommende mødre altså!!

Hjelpe meg.... virker mere som horomonelle 13-14 åringer en gravide! hehe

Stå på conney! ;oD

Håper babyen din kommer snart! Jeg er også VELDIG UTOLMODIG nå!!

Men er det rart da! Sånn som vi GLEDER OSS!!!! :oD

 

PS: vil du ikke rette nicket ditt? du er jo i uke 39 nå! ;o)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg kjempe mye :) Er tre dager over nå, og fullstendig klar over at babyen kommer når den kommer... men det er jo SÅÅÅÅ kjedelig å vente.... ikke særlig mye vi kan finne på heller... spise, handle, vaske, se på film/tv... og ikke mist PRØVE UT KJÆRRINGRÅD :) Om ikke annet så for å få tiden til å gå :) Akkurat ferdig med min porsjon rømmegrøt med MASSE kanel, har løpt noen trapper i dag, og skal lage noe sterk mat til kvelds :) Hi hi... aner ikke om det fungerer, men man må jo ha noe å finne på :)

 

Tenker jo kanskje at disse anonyme er mødre som av en aller annen grunn kanskje ikke gleder seg sånn til at babyen kommer... vanskelig livssituasjon kanskje...vanskelig svangerskap....depresjoner....problemer med far.... hva vet jeg...

 

Jeg gjør i alle fall hva jeg kan, og ser på meg selv som litt komisk oppi det hele og har en stor porsjon selvironi (selv om jeg satser på å ikke møte folk i trappene når jeg løper :))

 

Stå på jenter!! Nå kommer nok babyen snart :)

Skrevet

Heisann.

Vettu det der har jeg sett...... utrolig mye anonyme "sure oppstøt" som kommer inn som kommentarer på en del spørsmål nå om dagen. (hva med å prøve Link?) Veldig enig med deg conney38uke, -dette kan jo ikke ha mye for seg. Synes utsagn som...."ungen den kommer, når den kommer - for faen!" er lavmål. For hvis det er bannekonkurranse vi skal ha, så vil jeg si at jeg er ganske god....... jeg vil faktisk dra det så langt som å si "at skal noen "slå" meg, bør de være Jævla gode!" *glis* Jeg har begynt på uke 40 i dag - og ser at det kan være mye det samme som kommer opp på forumet - men det er da vel ingenting å hisse seg opp over. Sånn er det bare - ferdig med det! Faren min har et fint navn på damer som er fæle til å "høgge" Han kaller dem Nebbgjedder :-) Så til deg som er anonym, -jeg ut i fra at det er fordi du ikke har funnet deg et nick som passer? Hva med Nebbgjedda?

God helg!

Skrevet

Jeg har også registrert en del sure innlegg her i det siste, og liker det ikke! Blir utrygg av det, har lyst til å kunne spørre om det jeg lurer på uten risiko for å bli hengt ut eller svart på en lite hyggelig måte, enten svarene er fra anonyme eller ikke. Oppfordrer alle som blir lei av det samme temaet til å la være å svare i stedet for å svare surt.

Skrevet

Helt enig jenter....de anonyme kan vel heller bare la være å svare. Jeg er i uke 42 nå og har prøvd ALT uten at det funket, men må jo få si at det var gøy/spennende mens jeg gikk rundt og ventet ;o) Til dere som ikke har vært her inne så lenge , ikke vær redd for å spørre om alt mulig, det er som Conny sier ;vi er i tredje trimester og det kommer nye til hele tiden som ikke vet hva alt er, og da må de virkelig få kunne spørre og grave om det samme om og om igjen uten å være redde for å bli hengt ut som dumme av hormonelle hurper!Jeg har stoooor glede av å kunne hjelpe andre...da har jeg nemlig enda en ting å ta meg til mens jeg sitter her og dingler med beina og venter på gullgutten min (ps har forresten hatt rier hvert 30 min siden kl 16 i dag, så nå håper jeg virkelig at det er min tur snart)

Skrevet

Jeg støtter dere over.

 

Er ikke dette forumet nettopp til for å ha et sted å dele gleder, bekymringer og spørsmål. Etter min oppfatning er det helt unødvendig med slike kommentarer - att på til med anonym avsender. Vi har da nok tante Sofier rundt oss de fleste av oss. Skal vi ikke da få lov til å bruke disse sidene nettopp til å stille "dumme" spørsmål, muntre hverandre opp og ikke minst dele tanker i en fase hvor mange, og særlig de som er gjennom dette for første gang lurer på det meste?

 

Foreslår at alle grinebiter heller slutter seg til politikerne og årets valgkamp. Og så kan resten av oss få lov til å stille akkurat så teite spørsmål som vi vil.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg conney38uke. !

Jeg har da langt inn masse innlegg som sikkert er spurt om hundre ganger før. Men for det 1. så er det jo ikke alle innlegg man går innpå av forskjellige grunner enten det ikke er interresant eller at man ikke har opplevd ting og da er det heller "ikke interrestant" for en.

 

Ja, dette ble litt rotete, men jeg tror dere skjønner poenget mitt =)

Skrevet

Heisann :)

Jeg må si meg enig, har nylig plompet over hit fra 2.trimester - og der var det også en hel masse anonyme feiginger.. Jeg skjønner at man er anonym hvis man har sjenerendes spørsmål osv....men skal man svare på et innlegg og si sin mening så kan man i det minste være såpass voksen å bruke sitt nick!!!!!

Jeg skjønner veeeeeldig godt dere som er lei av ventetiden på babyen, og det er jo som det er - kjedelig å vente, man har vondter her og der og vil jo helst bare komme i sine hverdagslige klær igjen. Jeg har ikke mange spørsmål, er kanskje fordi jeg venter 3-barnet, men dette er jo en side for gravide...og da må man jo kunne stille spørmål. Jeg synes det er så utrolig kjedelig med disse anonyme fjollene - de kan jo ikke ha det særlig godt med seg selv!!!!!! Nei, takker meg til å ikke bruke anonym-knappen jeg... :) Ingen spørsmål er for dumme, det er jo noe alle vet... om det er vin, kanel eller eggerøreoppskrifter... :) Hva skal jeg si da, har 3 mnd igjen og skulle ønske termindatoen var i går ;) haha...må nok bare vente...

Skrevet

Hei alle som har svart på dette innlegget...

Takk for støtten jenter.......:)

 

I dag har jeg faktisk laget den berømte fødepizza (som er en god pizza)

Brukte litt mer hvitløk jeg da..hihi

Tror egentlig ikke den hjelper noe serlig...min mann bare ler av meg når jeg kaller det fødepizza... (HIHIHI)

Men resultatet var en koselig middagslaging med min mann med mye latter ang at det var en fødepizza..hihi

Men viss jeg føder i natt så funker fødepizza:)

Det er jo ikke skadelig å prøve..

Oppskriften finner dere på kjerringråd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...