Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 se om det er typisk "jentemage" eller "guttemage"? hører så mye forskjellig,men ul sier det er jente:o)
Zitro Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Hadde tippa gutt jeg hade ikke UL sagt jente...
Athina' Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg hadde tippet jente for den er så rund og midjen er nesten borte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå