Gå til innhold

Flaskevarmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som kan hjelpe meg å finne en flaskevarmer som man kan ta med seg (batteri el.l.)? Guttungen får hovedsakelig pupp, men jeg har lyst til å ta han med på "guttetur" uten å være avhengig av mammans pupp.

Har leita litt og ikke funnet noe, men det må jo finnes en løsning for dette... På forhånd takk for hjelpen.

Pappa til en på 4 mnd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, har du sjekka ut sånne thermosvarmere? da koker du opp vann på forhånd, og har på denne thermosen,og så er det en kopp du setter flaska nedi, og sånn varmer du den!

du kan kjøpe en som hører til en spesiell type flaske (denne finner du i babybutikker med godt utvalg, feks Kodial i Horten)

eller du kan gjøre som mannen min gjør, og bruke en helt normal thermos, og en helt vanlig kopp. går like fort som flaskevarmer.

jeg antar at det er fordi du skal gi pumpemelk du vil ha flaskevarmer. om du skal gi morsmelkserstatning, kan du like gjerne ha med blandevann ferdigkokt og varmt på en ren thermos.

god tur! :)

Skrevet

det finnes forresten flaskevarmere til sigarettenneren i bilen også

Skrevet

Flaskevarmeren fra Philips har med sånn dings til å bruke i sigaretttenneren. Har brukt min og det er veldig praktisk på tur :)

Du får kjøpt den hos Elkjøp

Skrevet

Bruker pumpemelk ja. Visste at det fantes en enkel løsning på dette :) Takk skal du ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...