Gå til innhold

Hadde dere reagert på UCLA gensere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså om en kom mot dere og var i 25 års alderen, med jeans og en UCLA hette genser?

Kjøpte nemlig en mørkeblå en, den var så utrolig deilig å ha på. UCLA står med en litt annen nyanse blå. Dermed ikke så synlig... Folk mener jo så mangt, ;) Så derfor lurer jeg på hva dere mener?

Selv om det ikke bryr meg døyten hva noen mener da, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, haha... Hvem bryr seg vel om det? :-) Hadde det stått "KKK 4-ever", hadde jeg nok stusset litt...

Skrevet

BikBok ikke sant? Hadde ikke reagert i det hele tatt, kunne fint kjøpt meg det selv. er snart 29.

Skrevet

Mulig jeg er en løk, men hva betyr UCLA da?

Skrevet

University of California Los Angeles.

Forøvrig hadde jeg fått nostalgia gravis om jeg så deg, siden sist jeg så en UCLA-genser var i 1976 omtrent, da de var de hotteste på barneskolen, da i lysblå, mørkblå eller rød v-genserutgave.

Skrevet

Jeg syns den er veeeldig fjortis,men det er min mening da. Hadde jeg komt med en sånn hadde ihvertfall kjæresten min frika ut.

Skrevet

Har en selv jeg, og jeg er 34!!!!

Bruker mye klær fra BikBok

Skrevet

Ucla serien er driitkul!

Både joggisene og genserne, og t-skjortene!

Du er bare en KUL-KUL mamma!;)

Skrevet

Det hadde jeg ikke reagert på, nei. Muligens tenkt at det er artig å se at de er mote igjen. Var med sist gang, også.

Skrevet

og til og med gamle parlez (prekæs) bruker klær fra bik bok. Ikke uclagensere riktignok:)

Skrevet

Hm...

Virker som at det er de mellom fjortis og voksen som hadde reagert på den da.... (leste no et annet sted skjønner dere.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...