Prish Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Her sitter jeg og slanker meg. Må spise ekle ting, blir dårlig humør og får aldri spist meg god og mett. Sambo bare koser seg med baguetter, pølserog fy-mat i alle retninger. Det lukter godt og jeg er sulten. Syte, syte, klage.... Noen her som har oppskrift på en kjapp, enkel og effektiv slankekur?
æsj altså! Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jeg har aldri slanket meg, selv om jeg sikkert skulle gått ned noen kg. (1.68, og 66-70 kg). Man må lære seg å leve med seg selv. Synes slankekurer som går utover humør og livskvalitet ikke er særlig bra
Butterfly_Flip Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Kjære deg. Den beste måten å få slanket seg er å kose seg og spise masse kalorifattig mat. Prøv å kutt ut poteter og hvetemel, så er svært mye gjort. Resten går av seg selv.... Her i huset spiser vi lite poteter og hvetemel. Speltbrød er kjempe godt allternativ.
Prish Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Hittil har jeg ikke slanket meg, bare spist sunnere. Nå har jeg ikke gått ned noenting på nesten 3 mnd, så jeg fikk nok og tenkte at her må jeg sterkere til pers. Har ikke prøvd å kutte ut hvetemel og poteter. Hmm... Det var en god ide. Takker så meget for gode råd, damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå