Gå til innhold

Slimpropp / Hvordan ser den ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når den går, hvordan ser det ut da? Farge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varrierer veldig i det jeg har hørt. Noen har gele klump med litt blodstripe i, andre bare helt vanlig geleklump. Jeg for min del var veeeldig sikker på hva som var min slimpropp i forrie svangerskap. Det kom ut en stor gjennomsiktig gele klump på størrelse med ei plomme.

Skrevet

Hmmm,ok. Har hatt en del gele klomper i de siste 2 dagene, de er gulaktige..... Kan deet være proppen som holder på å går?

Skrevet

Kristin, jeg har et spørsmål til deg på 3.tri om du orker å svare, skjønner det om ikke orker da :-)

Skrevet

Vanskelig og si egentlig. Kan være alt fra utflod,sæd eller slimproppen. Det varrierer hvordan slimproppen ser ut ihverfall. Mange oppdager ikke at den går heller for og si det sånn. Den kan komme ut når du er på do eller dusjer uten at du merker noen som helst ting. Og desverre er heller ikke at slimproppen går et sikkert tegn på fødsel heller. Min gikk 14 dager før fødsel sist. Er uke 35 snart og har ihvertfall ikke merket at slimproppen har gått denne gang...

Skrevet

var og snoket litt på profilen din også så jeg at vi har termin samme dag :-D Hehe, var litt artig. Hvor kommer du fra da?

Skrevet

Jeg er fra Trondheim, men bor litt utenfor Lillehammer. Spennende å se hvem som får først da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...