AMK<3 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 nå har jeg kommet hjem igjen fra sykehuset... huff.. vet ikke hva jeg skal si.. de ville ikke ta vannet (selvfølgelig) fordi det var helg (!).. lite bemanninng... men ivertfall.. den gode nyheten er jo at de målte rier på sparketesten, og nå kjenner jeg at dem begynner å bli hyppigere... og så fikk jeg vite at jeg har 3 cm åpning! det er jo ivertfall bra.. så skal jeg legges inn på mandag klokken 8.. om ikke noe skjer før den tid;)
sivilivikivi Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Så kjedelig at de ikke ville ta vannet da! Men du får ha lykke til! Så får man håpe at det skjer noe før mandagen,slik at du slipper å vente til mandagen!!!!!!!!!!!!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 litt kjedelig at de ikke vile ta vannet...men du må ha masse lykke til på mandagen..viss ikke noe skjer før da:) ################fødestøv######################
LRMG Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Blæh! Jeg er også hjemme fra kontroll. Jormor ville ikke sjekke modning engang! Og ikke strippe heller. Det var ikke hennes "mandat" i dag?!! Jaja, fikk en CTG-test som slo fast det jeg allerede visste; at junior storkoser seg der inne. Og tatt blodtrykk og urin, som jeg også visste ville være helt bra nå som jeg ikke har soppinfeksjon eller måler blodtrykk hos min blodtrykkforhøyende fastlege. Men slimproppen gikk i dag! Jippi! Og forkjølelsen prøver å sprenge hodet mitt. Rosa slim kommer ut mellom beina, og gult slim ut av nesa. Lekkert!
AMK<3 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 ja jeg har jo en dato å forholde meg til ivertfall! neste helg er jeg hjemme med jenta mi!! da skal vi kose oss! LRMG så kjedelig at du ikke kom derifra noe klokere:( håper du slipper å gå så lenge over som meg! vi sier at den store fødedagen er 19. august! så i natt går det igang;) hehe... både jeg, du og ninja har ungen i armene i morgen en gang:P
Nicoline3 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Uff så kjedelig at de ikke ville ta vannet for deg, men jeg regnet nesten med det etter min tur i går.... Den gode nyheten for min del, er at jeg har hatt rier hver halv time siden kl 16 i dag, så da håper jeg virkelig at noe er på gang så jeg slipper den dumme igangsettings timen på mandag. Men uansett er det godt å ha en dato og et klokkeslett å forholde seg til. (jeg skal inn kl 7.30, så vi får tenke på hverandre hvis intet har skjedd før det) Tar til meg litt av fødestøvet som ble delt ut lenger oppe, og skal nå ut å gå en tur for å se om det kan gi litt fortgang! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå