Gå til innhold

kvartfinalen i cupen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gleder jeg meg alså bare litt over en time til avspark og ja jeg heie selvsagt på HAUGESUND

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg generelt er svært lite interessert i fotball, så må jeg si at det hadde vært innmari gøy om Nybergsund kunne klart å ta rotta på Haugesund også.... :-) Syns det var vanvittig tøft at "lille" Nybergsund klarte å banke VIF i forrige runde. :-)

 

Skrevet

var bra at nybergsund klarte å ta vålerenga da eller rettere sagt en prestasjon men du ser kakao at haugesund er bedre hehe

haugesund er heller ikke så stort da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...