rolly Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Nå gleder jeg meg alså bare litt over en time til avspark og ja jeg heie selvsagt på HAUGESUND
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Selv om jeg generelt er svært lite interessert i fotball, så må jeg si at det hadde vært innmari gøy om Nybergsund kunne klart å ta rotta på Haugesund også.... :-) Syns det var vanvittig tøft at "lille" Nybergsund klarte å banke VIF i forrige runde. :-)
rolly Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 var bra at nybergsund klarte å ta vålerenga da eller rettere sagt en prestasjon men du ser kakao at haugesund er bedre hehe haugesund er heller ikke så stort da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå