Gå til innhold

Hvem er det her inne som har...

Anbefalte innlegg

Skrevet

myndighet til å fortelle hva det er rom for her inne og ikke?

Jeg blir helt forsakt jeg..

Hvorfor skal vi ha rom for noe, men ikke for andre ting?

F.eks. hvorfor har vi rom for de som har bekkenløsning, for de som klager over samboeren sin, for de som lurer på hvilken vogn man skal velge, men ikke for de som dessverre mister?

Det finnes jo egne sider for alle disse temaene, og for mange flere, men det er vel plass til de her også??

Dette er da en side som er åpen for alle.. De som ikke liker det, får da heller bare la det være..

Man trenger ikke lese alle innleggene!

Var for litt siden en diskusjon her om hvor vidt de med bekkenløsning skulle få være her også. Og vi kommer nok til å få mange sånne diskusjoner i fremtiden også.

Alle disse temaene har med svangerskap å gjøre, men om vi ikke har plass til sånne innlegg, hvorfor har vi da plass til innlegg om middager da f.eks., noe som ikke har noe med svangerskap å gjøre i det hele tatt..

Men hvem skal sitte å bestemme hvem som får være her eller ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp!! Derfor må noen få lov til å faktisk skrive at noen innlegg ikke føles passende her også!

Skrevet

Helt enig med deg, Queen of the road. Blir så irritert og lei meg at jeg ikke en gang gidder å svare dem.

Skrevet

Ja, som sagt, det er plass til alle..

Men en liten ting du kan tenke på..

Alle kan miste, jeg kan miste, du kan miste, og alle andre kan miste.

Hva om du kommer tilbake om noen uker å trenger trøst og støtte hos de du har snakket med de siste månedene, nettopp fordi du har mistet, skal vi da ikke ha rom for deg her inne? Skal vi andre da bombardere deg med negative innlegg, og at det ikke er passende at du er her lengre?

Jeg må si at om den dagen kommer til meg, så kommer jeg helt sikkert til å søke trøst her inne, og da håper jeg virkelig noen gidder å bry seg om smerten min, og kan gi meg noen trøstende ord.

Skrevet

Denne var til anonym.. Havnet bare på litt feil plass..

Skrevet

Men det er jo så mange forum som passer til de forskjellige tingene! Det hender også jeg er inne på både ufrivillig abort og vi mistet vår baby.

Men jeg går jo ikke inn der å sier: JIPPI,I DAG KJENTE JEG SPARK! Skjønner du? Det blir litt det samme.. Jeg er forresten ikke den anonym du sikter til,men jeg mener hun har ett poeng.

Jeg blør i hjertet for de som må igjennom dette... Det er så trist! Men det er jo også derfor vi har forum til også det! Slik at også de kan finne støtte i hverandre. Hadde jeg gått inn på "vi mistet vår baby" og skrevet det jeg skrev over her: JIPPI,I DAG KJENNER JEG SPARK! Så ville jeg blitt kalt både ondskapsfull og grusom.. Og det teller ikke andre veien??

Skrevet

Så vidt jeg har lest, har det ikke vært noen ufine innlegg her. Bare oppriktige meninger om at noen ikke ønsker noen type innlegg her... Ok alle innlegg må få være lov, og man trenger ikke lese de hvis man ikke vil! Men kanskje man da skal velge overskrift med omhu?

Skrevet

Jeg synes det er litt annerledes. 2. trimester er jo en slags samleside for alle oss som er i 2.trimester. Her spør jo folk om alt mulig, fra middag til vogner, og forteller om forlovelser og kjipe samboere. Er jo forskjellige forum for disse tingene også, men er ikke alltid man får så mange svar der. Dessuten kjenner man kanskje bedre de på 2.trimester. Hadde noen jeg har sett her hver dag plutselig forsvunnet hadde jeg jo synes det var veldig rart. Går du inn på en side som bare handler om jenter som har mister barna sine og forteller dem om spark er jo det noe helt annet enn å gå inn på en samleside for diverse temaer og fortelle at barnet ditt er sykt.

Skrevet

Det er jo faktisk ganske trist når man er usikker på noe og velger å gå inn hit for å finne svar og den første overskriften man møter er "Ultralyd viste død baby"...

Skrevet

Synes det skal være rom for alle. De som mister i 2 trimester har jo vært her tidligere og snakket med oss og synes det er litt hjerteløst og be de komme seg inn på abortforumet. Det er jo relativt traumatisk for den det gjelder og den personen trenger heller trøstende ord og sympati, ikke kjeft for at hun er på feil forum!

Synes det blir feil, selv om det finnes egne forum! Kan jo etterhvert bevege seg inn dit hvis man vil det!

Skrevet

lir så sinna! Hvordan i huleste heite kan dere sammenligne det å være ondskapsfull med dette her? Å gå inn på "vi mistet vår bebi" å skrive at du kjente spark i dag er jo direkte onskapsfult! heve seg over noen i en sårbar situasjon, og det er ikke det denne personen gjør, Men derimot dere anonyme, dere gjør akkurat det NÅ! Dere forsøker jo å presse ut en person fordi hun forteller sin opplevelse, og det gjør meg litt småkvalm... Det er en del av hennes 2 trimester, og er ikke det like normalt for henne å fortelle om som det er for dere å fortelle om deres hendelser i 2 trimester? Å miste et barn setter dype spor, å man trenger noen å støtte seg til. At dere kan være så frekke å skvise henne ut herfra kan jeg ikke forstå. Vi har da medfølelse nok!

blir helt rasende over det jeg leste her... måtte bare svare!

Skrevet

Det er ikke alle som bruker disse sidene bare for å finne svar..

Mange tilbringer faktisk en god del tid her inne, og oppretter gode vennskap med andre som er her.

Jeg ser det da som er selvfølge at de skal få lov til å dele opplevelsene sine på lik linje med alle andre..

En graviditet er ikke bare moro for alle, og det skal ikke være nødvendig å måtte lete rundt på hele bim for å finne ut om det har skjedd noe med de vi bryr oss om..

Vi deler alt annet inne på disse sidene, og det at man mister babyen sin. har mye mer med en graviditet å gjøre enn mye annet som blir skrevet om her!

Skrevet

Dette er et tema det alltid vil være delte meninger om, så dessverre tror jeg det kommer å være et evig diskusjonstema.

Jeg mener; vi VET alle at det er en mulighet for å miste, selv om den heldigvis er veldig liten, og derfor synes jeg det er rart at noen reagerer så voldsomt på at folk legger inn slike innlegg. Man trenger ikke lese de innleggene, og selv om du skjønner ut av overskriften hva det dreier seg om, så er det ikke som om det utgjør en større trussel for oss, bare fordi noen snakker om det som vi helst ikke vil tenke på. Det burde være rom også for de som blir rammet på en så forferdelig måte, istedenfor at vi gjør det til tabu, fordi vi er så livredde for at det samme skal skje oss hvis vi bare leser nok om det. Vel; skjer noe sånt, så skjer det uansett.

Det ville vært snålt for meg dersom jeg nå hadde mistet, å ikke få lov til å opplyse om hva som hadde skjedd, her inne, ettersom at det er dette forumet jeg bruker mest.

Skrevet

Dette er ett tema som vil bli tatt opp igjen og igjen og det er delte meninger om dette. Til syvende og sist så er det ikke vi som bestemmer hvilke innlegg som passer inn. Den eneste som kan bestemme det er faktisk moderator, de som mener det er innlegg som ikke passer inn på noen forum får bare sende tips til moderator,men jeg tviler på at de får medhold.

Her er det rom for alle!

Skrevet

2 trimester er et åpent sted for alt som kan skje i 2 trimester.

skal vi slutte å skrive om bekkenløsning da? i tilfelle noen blir skremt av dette? greit, kansje dårlig sammenligning, men kom ikke på noe bedre!

blir jo som med 1 tri, skal man slutte å skrive om at man har mistet? for det skremmer andre! virkeligheten er her, om man vil eller ikke!

støtter deg Qeen of the road! bra du la ut denne tråden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...