MC81 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Har fått vite at vi venter en liten gutt. Synes det er veldig koselig og spennende, ikke at det spiller noen rolle! Sliter litt med forslag til bra guttenavn, og vil gjeren ha litt hjelp.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Noah Romeo Lukas Mathias Benjamin Goggen
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 hva er du ute etter?? noe vanlig eller spesielt? dobbeltnavn eller enkelt? er jo så mange guttenavn..
MC81 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2007 Vi vil bare ha et navn men ikke et typisk tradisjonelt som Ola, Ole Per osv!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 ikke kall den noah, lukas eller mathias! alle kaller de det fortiden.. kjenner 3 stykker som heter lukas som er født i år og 2 med noah og mathias, og jeg er sikkert ikke alene.. =)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Aron Andreas Anders Adrian Benjamin Bastian Brede Cato Christoffer Christian casper Daniel Dennis Dan Didrik Eivind Einar Even Elias Fredrik Ferdinan Felix Finn Georg Guttorm Gunnar Glenn Henrik Henning Halvor Hogne Inge Ivan Isak Jonas Joakim Jarle Jesper Karl Kenneth Kim Kent Lasse Linus Leon Lars Markus Marius Millian Matheo Nataniel Nils Norve Oskar Odin Olivar Ole Martin Patric Preben Pål Q? Ruben Rasmus Roger Rolf Steinar Stian Simen Sondre Tim Tom Tristan Tobias Ulf Viktor Vegard w? X? Yngve Zakarias Ærling Øyvind Øystein Åge kommer ikke på flere ;-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 syns Jakob er fint jeg da. Kansje fordi mn far heter det, og jeg har tenkt på det navnet om jeg får gutt.. Eller John og Sivert.. Kommer jo litt an på hva du vil ha da.. Om det skal være moderne, vanlig, spesiellt, typisk norsk, osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå