Cat.68 Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Kan ikke se meg mett på den. "sukk" Prøvde en masse gamle kjoler igår kveld og måtte gråte en skvett. Det er mange, mange år siden jeg hatt en kjole på meg og følt meg vel. Er så glad for at jeg gjorde dette og fikk gjennomført bukplastikk.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Så hærli Cat!! Så flott du ble fornøyd.. Glad på dine vegne! ))
esmase Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Så flott at du er så fornøyd! Blir misunnelig nå... Tenk så deilig det blir til sommeren igjen,når du kan gå å sprade,uten å holde inn den fordømte magen! ....sukk... Klem
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Gratulerer med "ny" mage:)
Mamman til AM&JS Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Ååå så flott å høre.. Kunne egentlig tenkt meg det litt selv jeg..
Stjerne37 Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Så flott at du ble fornøyd,ingenting er bedre enn det:)
Monajenten Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 Åååååhhhh cat dette var herlig å høre (av flere grunner, hihihi;)) Gratulerer så mye, og SÅ BRA at du er fornøyd!! Går det fint med deg, mye smerter? Hvordan har det gått de første dagene? Nærmer seg for meg også, bare tolv dager igjen:)
Gjest Skrevet 18. august 2007 #8 Skrevet 18. august 2007 så flott )) jeg vil også.. hater den magen jeg har fått etter graviditeten.. etter nr 2 vil jeg også..
Cat.68 Skrevet 18. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2007 Vettu Monajenten, du skal ikke grue deg. Ja visst kjennes det men gleden over å være ferdig med det ,pluss at man vet at det man hatt problemer med er fjernet ,overgår smerterne. Dessuten får man smertelindrende tabletter så det går bra. Bare gled deg til din tur nå ;o))
Solitude Skrevet 18. august 2007 #10 Skrevet 18. august 2007 Du kunne ikke være så snill å sende meg pm med hvor du ble opperert og hvem som var kirurgen ? ...
Sistemann i magen <3 Skrevet 18. august 2007 #11 Skrevet 18. august 2007 Er dette noe man får dekket?.... Eller koster det dyrt?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå