Gå til innhold

Jeg elsker min nye mage.......;o)) "samme som krangle"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke se meg mett på den. "sukk"

Prøvde en masse gamle kjoler igår kveld og måtte gråte en skvett. Det er mange, mange år siden jeg hatt en kjole på meg og følt meg vel.

Er så glad for at jeg gjorde dette og fikk gjennomført bukplastikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hærli Cat!!

Så flott du ble fornøyd.. Glad på dine vegne! :)))

 

Skrevet

Så flott at du er så fornøyd!

Blir misunnelig nå...

Tenk så deilig det blir til sommeren igjen,når du kan gå å sprade,uten å holde inn den fordømte magen! ....sukk...

Klem

Skrevet

Gratulerer med "ny" mage:)

 

Skrevet

Ååå så flott å høre..

Kunne egentlig tenkt meg det litt selv jeg..:)

Skrevet

Så flott at du ble fornøyd,ingenting er bedre enn det:)

Skrevet

Åååååhhhh cat dette var herlig å høre (av flere grunner, hihihi;))

 

Gratulerer så mye, og SÅ BRA at du er fornøyd!! Går det fint med deg, mye smerter?

Hvordan har det gått de første dagene?

 

Nærmer seg for meg også, bare tolv dager igjen:) :)

Skrevet

så flott ;)))

jeg vil også..

hater den magen jeg har fått etter graviditeten..

etter nr 2 vil jeg også..

 

Skrevet

Vettu Monajenten, du skal ikke grue deg. Ja visst kjennes det men gleden over å være ferdig med det ,pluss at man vet at det man hatt problemer med er fjernet ,overgår smerterne. Dessuten får man smertelindrende tabletter så det går bra.

 

Bare gled deg til din tur nå ;o))

Skrevet

Du kunne ikke være så snill å sende meg pm med hvor du ble opperert og hvem som var kirurgen ? ...

Skrevet

Er dette noe man får dekket?....

Eller koster det dyrt?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...