Gjest Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Vi har fått oss en brannsafe av farmor som vi skal ha de i...Samt at jeg har alle bildene mine hos VG! Etter jeg opplevde en husbrann da jeg var 15, er jeg livredd for at alle bildene til sønnen min skal komme bort.. Selv har jeg ingen bilder fra jeg var nyfødt til jeg ble 15. Alt brant opp Heller ingen leker jeg brukte, ingen tegninger, ingen klær... Håper virkelig ikke gutten min får oppleve noe sånt..
Silker Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Må være trist ja... Har du ingen besteforeldre med masse bilder fra du var liten da? Må si at jeg ikke har tenkt så langt, har alle bildene i album her hjemme. Og mamma har vel stort sett kopier av alle bildene. Men ellers har jeg ingen back up sånn sett. Er sånn brannsafe dyrt?
Gjest Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Jo, de har jo noen bilder. Men var ikke "brukelig" å ta så mange bilder når jeg var lita tydeligvis. Selv om det er bare 20 år siden! Men blir ikke det samme.. Mamma hadde mange babyalbum med første skritt, hår osv osv.. Hadde vært så kos å sett igjen :-) Aner ikke hva det koster jeg.. Men du har jo backup hos mamman din da.. Og tviler på at det kommer til å brenne hos dere begge samtidig =P
Silker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Hehe, isåfall må det være en pyroman med et sterkt hat til slekta mi trur jeg
Storebror & Lillesøster Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 jeg har lastet alle bildene mine inn i en minnebank på fotoknudsen,og det koster ingenting,kjempegreit,og når jeg skal ta ut noen så betiller jeg de derfra og plukker ut den jeg vil ha fra minnebanken. SUPERT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå