Silker Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hjemme eller på senter? Er det gøy? Merket du fort noen forskjell på kroppen?
Mille** Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Jepp, jeg gjør det hjemme, eller dvs har ikke gjort det siden i mai, men skal skjerpe meg nå. Gøy vet jeg ikke om jeg syns det er, men det er gøy at man fort merker forskjell. )
Silker Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Å, så man gjør det asså? Hvordan da liksom?
Mille** Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Smalere midje, definerte magemuskler, fastere rumpe og lår, slankere lår, blir mye mykere og går ned i vekt. )
maju Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 super trening det...etter noen få ganger merker man forskjell ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå