Gå til innhold

hva lørdagskos skal dere ha idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha loevbiff m/deilig sommersalat (bestaaende av issalat, avokado, roed paprika, tomat, agurk, jordbaer, vannmaelon, valnoetter), og ranchdressing! Til dessert blir det vanilje og sjokoladeis med Oreo-kjeks til! NAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hva retten heter men er utrolig godt,svinekjøtt,paprika,løk,sopp og gullerøtter i strimler stek i panna ha litt matfløte,og evt rømme oppi,og ketcuph el tomatpurre.la dwet putre litt og vips ferdig,smak til med krudder en sjøl har lyst på.passer godt med salat,pommefritez,el ris

Skrevet

taco:)

Skrevet

Bakt potet:) Nam nam :D

Skrevet

Mmmm alt her hørtes skikkelig godt ut:)

her blir det nok bare ei pølse på texacoen, og vikingfjord blandet med juice i glasset, skal nemlig ut!

Skrevet

lammekjøtt stekt med hvitløk ogv løk og krydder, wraps, salat, paprika, hvitløksdressing.

Skrevet

Vi har alerede hatt fløtepoteter og biff, ungene har hatt nugets til. I kveld blir jeg alene, mannen skal fiske. Så jeg har laget meg ailoli og skal ha chips og øl til. Kose meg alene i kveld.

Skrevet

Vi skal ha taco. Skal se låvefesten på dvd:-)

Skrevet

Vi skal ha Fondue:-) det gleder jeg meg kjempe mye til:-) men det blir etter at Lillemann har lagt seg:-)

Det blir biff biter, kylling biter, pølsebiter, løk, champinjonger, pariserloff, dipper og kryddersmør og salat:-) Nam

Skrevet

Vi skal ha ris, kyllingfileter med saus, paprika, sukkererter og blomkål til. Også hvitløksbaguetter selvfølgelig.

Gubben braser og styrer på kjøkkenet mens jeg sitter her...deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...