Vimsaaa Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Hvor ofte kjøper dere nye truser til dere selv og hvor mange år kan dere ha dem? Kaster dere dem når de ikke er hvite eller fine lenger?
frøken blå Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 truser er jo så billig nå til dags, at det blir litt sånn bruk og kast.... samfunnet legger jo nesten opp til det. så om jeg har truser som en gang var hvite, men nå er grå og ulekre, har jeg ingen betenkeligheter med å kaste dem i bosset nei.... =) får jo 3-pk string på h&m til en slikk og ingenting.... salg på lindex er også fint.... hehe, halv pris av 70% liksom! =) kan FINT kaste de gamle når man kommer hjem da....
Sånn kan det gå Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Truser vaskes jo veldig ofte da siden man jo skifter dem hver dag så de slites ganske kjapt. Kaster dem når de blir "løse i fisken" eller får et hull. Har truser i mange farger, men har aldri opplevd at fargen har endret seg nevneverdi.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Kaster de når de faller fra hverandre. Er minusopptatt av hvordan trusene mine ser ut, mer av om de er gode å ha på.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Når mine blir stygge, blir de nedgradert til mensentruser. Jeg er egentlig litt imot den bruk og kast holdningen. Setter komfort foran estetikk når det gjelder truser også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå