Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 haha gå inn på verktøy og trykk på alternativ for internett og slett informasjonskapsler, filer og logg. Lykke til.
Gjest Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Åpne den og høyreklikk så kommer "slett" opp som et alternativ,.Så; fortellfortell, hvafornoe slemt har du gjort..? ;P
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #5 Skrevet 18. august 2007 Genialt!Thanks:) Hva jeg gjorde.....:)Nope vil ikke fortelle,men det var ikke så veldig spennende:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #6 Skrevet 18. august 2007 Hehe,grisejente! Ikke så mange grunner til å ville slette loggen dah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå