Gå til innhold

Tror dere sambo snart er klar til å bli pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

`Her er min historie:

Jeg orker ikke å hoppe av i svingen mere, så at det enten er kondom eller å nyte sexen fult ut.. Da spurte han om jeg presset han til å bli pappa.. Da svarte jeg at nei jeg presser ikke, men at svingen er veldig usikker og at jeg ikke ønsket å få barn med noen som ikke ønsket å få barn med meg. Han vet også at jeg veldig gjerne har lyst på barn nå. Ok sa han bare da...

I går spurte han om vi ikke skulle ha sex.. Vi har hatt veldig lite sex i det siste.. Da svarte jeg at det kan vi ikke for vi har ikke kondomer.... Da svarte han at det trenger vi kanskje ikke???!!!!???!? jeg svarte ikke så mye på det.... Ble trøtt og gikk å la meg.. Han skulle vekke meg da når han kom å la seg.. men jeg er umulig å vekke når jeg først har sovnet *knis* Så jeg vet ikke om han prøvde en gang...

Og i dag spurte han om vi ikke kunne flytte på landet, fordi han ønsket at barna våre skulle vokse opp i landlige omgivelser!!*KNIS* Som om an ønsker å flytte på landet, han som er så ømfintlig for lukter! hehe'

Men kanskje han er på vei til å snu??? Jeg kommer i allefall til å bli kjempe sur på han om vi har sex uten kondom og han hopper av, for usikker sex skal jeg ikke ha mer....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sambo blei plutseleg klar til å bli pappa også. Han hadde snakka mykje om at han ville ha barn ein gong, sånn om ein 10 års tid. Og eg var klar. Og plutseleg ein dag svarte han bare "ja, greitt det". Når eg spurte om vi ikkje kunne prøve å få ein liten. Eg fekk heilt sjokk, eg. :))

Og det høyrest ut som om din sambo også er moden. Gleder meg på dine vegne!!

Og eit lite tips på vegen.... Sex annankvar dag har fungert for oss to gongar no. Satt med ein gong vi byrja prøve aktivt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...