Gå til innhold

Camilla oppdatering :-)

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heldigvis så virker det som om feberen til Camilla har gitt seg. Men vi nyser og hoster masse begge to. Men i natt våknet hun bare to ganger, fikk litt mat og sovnet relativt raskt igjen.

Forsøkte saltvannsdråper i går, men fant ut at det som ga best virkning var mm i sprøyte rett i nesa, da løsnet det med en gang :-)

I dag morges så var hun blid som ei sol, og klarte å sovne til formiddagsluren helt av seg selv. Håper det fortsetter og at hun ikke blir værre igjen. Er jo helt forferdelig når de små er syke snufs :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra å høre at ting går bedre. Det er helt forferdelig når de små er syke!

Matteo kastet opp en hel natt i sommer, ingen aning om hvorfor. Og jeg satt ved sengen hans hele natten gjennom og holdt hånden hans, fordi jeg hadde så vondt i hjertet mitt når jeg så han led!

Satser på at dere blir raskt friske begge to, det er lumskt det været som er nå. Varmt i solen, men kaldt i skyggen. Fort gjort å bli litt forkjølet da!

Skrevet

Så bra hun er på bedringens vei da! Det er helt grusomt å se sine små ha det vondt. Husker hvor ille jeg synes det var da Erica lå på barneintensiven med venflon i armen og da blodprøve ble tatt i hodet! Man vil jo bare det beste for sine små, og det du har gjort for Camilla virker jo som hjelper veldig!

Lykke til videre og kos dere i Kristiansand

Skrevet

Så kjekt at hun er bedre! det er en helt forferdelig følelse når disse små har det vondt.

Den morsmelken er helt genial. Kan brukes til det meste. Jeg brukte den som øyedråper, da Adrian hadde betennelse i øye, ble brete med en gang.

Håper hun raskt blir helt frisk og at resten av turen går bra!

Klem

Skrevet

Hei,

Så flott at det går bedre. Her fikk Mathilde feber etter vaksinen på torsdag. Så fredagen var en lang og sutrete dag. Men det gikk heldigvis over fort igjen.

Skrevet

Flott å høre at vesla er bedre! Denne morsmelken er virkelig en vidundermedisin og universalverktøy:) Håper at formen hennes holder seg og at du heller ikke blir syk.

Skrevet

Bra hun har blitt bedre, ikke godt å se at de sliter. Håper dere hadde en bra natt i natt da :-)

Skrevet

Heldigvis så virker Camilla til å være på vei til sitt gode gamle seg :-) Hun våkner fortsatt 2 ganger om natta for litt trøstepupp, men det kan være fordi vi er på tur og ikke hjemme.

Jeg utsatte hjemreisen til i morgen tidlig, har temmelig vondt i halsen selv. Har spist 5 hvitløksfedd i dag, så nå stinker jeg hvitløk men har et håp om at det kanskje kan hjelpe litt på halsbetennelsen min.

Mamma mener jeg burde hatt antibiotika, men det vil jeg helst ikke med tanke på ammingen. Så da får jeg heller proppe meg full av hvitløk :-)

Men jeg vil myyyye heller være syk selv enn at Camilla er det! Så jeg er bare superfornøyd så lenge hun er frisk og rask igjen :-)

Skrevet

Skal krysse fingrene for at du ikke blir syk! Ja det er jo slik at man hadde ofret livet om det så skulle være, bare barnet har det bra. Kjekt å høre at Camilla er helt bra! Håper bilturen går fint.

Godbedrings klem fra meg

Skrevet

da er vi kommet hjem fra kristiansand. Camilla sov hele natten i natt og våkna klokka 07, så da bare pakket jeg og kjørte hjemover. Deilig å være hjemme litt tidlig :-)

Skal si hvitløkskuren min i går fungerte!! Kuttet opp 5 ferske hvitløksfedd og svelgte dem ned med vann. Stinker sikkert helt forferdelig jeg nå, men er såååååå mye bedre i halsen!! Nesten ikke tegn til halsbetennelse lenger. Puh

Det er jammen godt for vi får besøk fra stavanger i dag, og da er det jo kjekt å være i form :-)

Kos dere

Skrevet

Så bra at dere er friske og krye begge to! Får bare håpe besøket fra Stavanger tåler litt hvitløksduft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...