Gå til innhold

løs mage i 3 dager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje jeg bare er dårlig i magen.. mange sier at det er et tegn på at fødsel ikke er langt unna..men hvem vet...

er i tillegg moden, bare 1 cm igjen før jeg er utflatet..hodet dypt i bekken, festet, og blank slim kom i går...sterke menssmerter som kommer og går... hermoride og opphovnet nedentil...(en smule lei alle vondter nå)

Det skjer vell plutselig tenker jeg:)

har termin 1 sept

Jeg sender meg selv ##########fødestøv##########hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg fødestøv jeg også:)

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Er 36 uker idag jeg da, men har masse vondt i magen og løs mage selv..

Kunne godt tenkt meg fødsel snart jeg ja, selv om det er 30 dager igjen til termin:D

Skrevet

jepp tiden er nok snart inne.. er ikke helt ok i magen selv.. er 2 dager over termin så håper det skjer noe snart!

Skrevet

Herregud som du maser om det der..

Du føder når kroppen og babyen er klar..

Skrevet

Må skrive under på den der altså.......

blir litt mye masing om det der nå eller?

skjønner jo at du er ivrig, men om du er dårlig i magen, så er ikke det ensbetydende med at du føder i kveld....sorry

Skrevet

Jeg er 2 dager på overtid, uten dårlig mage eller noen vondter!

Men håper no likevel at det skjer noe snart=S

Vet bare at hodet er feste=)

Skrevet

Jeg har 12 dager til termin og vært rar i magen nå i 2 uker....

Har ikke født ennå...

Skjønner du er spent, men kan ta litt tid ennå:)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere som skal være frekke er anonyme? tør dere ikke å stå for det dere mener..

Ja, vet det har vært litt mye mas, men jeg er så spent, det må jo være lov da...selfølgelig kommer babyen når den er klar for det..men det fins faktisk de babyer som ikke kommer i det hele tatt, der mødrene må bli satt i gang..

Det er jo klart mann blir litt oppgiret når det skjer masse med kroppen din som ikke er vanlig..

Dette forumet er for oss gravide som lurer fælt på ting..eller for de som ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte på nett..hihi tenker på meg selv...'

så for dere sure anonyme som ikke tåler andre som er gravid og fødeklar...dra på en annen nettside...

ps: sender ###########fødestøv############### til alle fødeklare..

Skrevet

Tar gjerne imot fødestøv jeg conney ;) Selv om jeg ikke er 38+0 før i morgen da :D

Tar også litt av den løse magen, for min er stein hard *grøss* Hehe... Har vurdert microlax for å få det ut, men er litt skeptisk =P

*Utålmodig jeg* Spennende hele greia egentlig.. :)

Skrevet

kjempe spennende:)

Ja, vi er vell flere i den katogorien "utolmodig"..hihi, men det er lov..

jeg er ikke så veldig lei, men vil liksom ha kroppen min tilbake..

Du kan jo ta opp med legen din hva du skal gjøre med den harde magen..

Lykke til

Skrevet

jeg var og uvel i magen 1-2 dager før begge mine to fødsler...hehhe,takk til det så slapp jeg klyster;O)var ikke noe å tømme:-D

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Har igjen 12 dager, men må si at jeg har vært løs i magen med diare den siste måneden... Tror ikke dette har så mye å si jenter ;)

Skrevet

haha.. tok klyster på typen for ikke lenge siden å det så passe slitsomt ut å knipe igjen så det håper jeg at jeg slipper ! haha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...