Gå til innhold

Oppdatering fra meg...=)

Glajent@ med baby utenfo magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Som jeg har tidligere fortalt så har sambo fått vite at jeg ikke orker å hoppe av i svingen mere, så at det enten er kondom eller å nyte sexen fult ut.. Da spurte han om jeg presset han til å bli pappa.. Da svarte jeg at nei jeg presser ikke, men at svingen er veldig usikker og at jeg ikke ønsket å få barn med noen som ikke ønsket å få barn med meg. Han vet også at jeg veldig gjerne har lyst på barn nå. Ok sa han bare da...

I går spurte han om vi ikke skulle ha sex.. Dere som "kjenner" meg her inne vet jo hvor lite sex vi har hatt.. Da svarte jeg at det kan vi ikke for vi har ikke kondomer.... Da svarte han at det trenger vi kanskje ikke???!!!!???!? jeg svarte ikke så mye på det.... Ble trøtt og gikk å la meg.. Han skulle vekke meg da når han kom å la seg.. men jeg er umulig å vekke når jeg først har sovnet *knis* Så jeg vet ikke om han prøvde en gang...

Og i dag spurte han om vi ikke kunne flytte på landet, fordi han ønsket at barna våre skulle vokse opp i landlige omgivelser!!*KNIS* Som om an ønsker å flytte på landet, han som er så ømfintlig for lukter! hehe'

Men kanskje han er på vei til å snu??? Jeg kommer i allefall til å bli kjempe sur på han om vi har sex uten kondom og han hopper av, for usikker sex skal jeg ikke ha mer....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det virker på meg som om han virkelig er på vei:) Kan hende jeg leser for mye i det, men om han virkelig har skjønt hvor alvorlig du mener dette med ingen usikker sex med mindre han fullfører så burde jo den kommentaren han kom med bety at han er klar for å ha usikker sex fullt ut??? Hvis ikke er han litt treig i oppfattelsen kanskje ;)

Skrevet

Hehe.. Ja det er enten eller.. enten begynner å bli klar - eller er treig i oppfattelsen...

Skrevet

Ja i aller høyeste grad!!!!! =)=)=)=) men har mine sterke tvil

Skrevet

Fikk svar på det allerde nå jeg.. Han er bare treig!!!!!! Hadde sex nå nettopp og har vel sagt rundt 1000 ganger at jeg ikke vil ha usikker sex mer... Sa når han var ferdi at dette var siste gang.... Trodde han var med fult ut nå pga hva han har sagt, men den gang ei.... ='***(((((

HAN ER OG BLIR TREIG!!! ELLER KANSKJE LITT NEDSATT FORSÅELSE!! FOR AT JEG IKKE ØNSKER USIKKER SEX BETYR VIST SVINGEN FOR HAN DET...

Ble så lei meg og begynte å gråte en skvett etterpå...

Skrevet

Huff da, det var leit... Har han skjønt det NÅ da, tror du?

Skrevet

På mandag drar jeg innom apoteket å kjøper en pakke med kondomer.. hvis han ikke skjønner det da begynner jeg å sette spørsmålstegn ved han...

Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe kondomer, men må nok kjøpe første pakken... Jeg har jo betalt for alt fra p-pille til plaster og sprøyte (og mange 1000 kr i utallige legetimer pga komplikasjoner.. Så derfor tenkte jeg at han skulle betale alle kondomer... men nei da...

sukk

Skrevet

Det høres jo litt rart ut at han ikke skjønner det hvis du har sagt det rett ut! Du har sagt det helt rett ut? Husk at gutter ikke skjønner hint!

Jeg og sambo har i alle fall blitt enige om at jeg skal slutte på pilla til våren. Selv om han har ombestemt seg ang når vi skal ha barn så får han meg ikke til å gå tilbake på det med pilla. Vi har snakket litt om PFC (LadyComp) og at vi skal dele på utgiftene til den. Kanskje det er en idé for dere?

Skrevet

Ja jeg har sagt det rett ut, flere ganger. Men tror bare ikke han vil høre... Så lurer på hva han sier når det ligger kondomer på hodeputa hans når han kommer hjem fra jobb mandag. hehe

PFC er ikke et tema akkurat nå da vi ikke har råd på dette tidspunkt.. men kanskje senere...

Skrevet

Du må bare stå på Glajent@! Gutta skjønner ikke hint.. og det må bare virkelige "være sta" handlinger til.. kjøpte du kondomer? Hva ble reaksjonen? Kanskje vil han skjønne litt mer når det faktisk blir realiteter av det du har sagt. Menn forstår handlinger bedre enn ord..

Får ofte den "men jeg hørte jo ikke etter.." når jeg sier "det HAR jeg sagt før!"

Hva er babycomp/PFC forresten...???

Håper dette fører til en løsning for deg, Glajent@..! Kanskje han skjønner betydningen det har for deg, og blir klaaaar!!

Klem

Skrevet

Nei.. gutta skjønner ikke hint, det vet jeg.. Men han her skjønner ikke ting som blir sagt rett ut... Så jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre eller si for å få han på rett spor... Begynner egentlig å gi han litt opp nå.. Er så lei meg.. Og han kan ikke si jeg hørte ikke etter for jeg vet han har hørt det, da han svarte og vi hadde samtale rundt tema...

PFC har vi ikke råd til akkurat nå.. holder på å selge leilighet osv...

Kondomer fikk jeg ikke kjøpt i dag. men skal gi dere oppdatering hva han sier om det senere...

Klem

Skrevet

Nå har jeg kjøpt en pakke kondome. hihi.. Følte meg nesten som en 16 åring...

Siden jeg er plaget med kløe i underlivet (for å si det pent) Kjøpte jeg også ellen tamponger... Fikk høre at de skal være så bra... Så blir spennende å se om noen måneder!

Skrevet

takk for den PFC forklaringen..:)

Lykke til m kondomtilværelsen.. den suger!! ;ob

Forhåpentligvis fører den til at du slipper den snart..og går over i en straks mer topp prøver-tilværelse..:)

Lykke til videre!:):)

Skrevet

Jeg blir gal av sambo asså!!

I dag sa jeg til han at jeg hadde kjøpt en overaskelse til han og kastet kondomene til han...Da ble han nesten smårar og sa at de trengte han da ikke, fordi han ikke kom til å få orgasme inni meg likevel... Så sa jeg nok en gang at enten blir det kondom, eller så får vi ha skikkelig fulltut sex... Fikk ikke så mye svar på det da.. selvfølgelig...

Så snakket vi litt om vårt canestenproblem... Og da sa jeg at i verste fall kan vi få kronisk infeksjon, eller han bli impotent... Det eneste han svarte var da først: da får jeg prøve å være flink å behandle da.. Og når impotent spøm kom opp: da må vi bare skynte oss å få de barna vi skal ha.,.

Er så lei at han tuller sånn med hodet mitt.... Venter på at han skal komme å legge seg nå... Men tror ikke det blir mere snakk i dag... Orker ikke skremme han og få dårlig stemning... Og press skyver han jo bare lengre unna uansett...

klem

Skrevet

Vanskelige tider skjønner jeg.. Du er ikke alene! Stå på. det ordner seg. Det gjør alltid det!

Og så mente han kanskje ikke så mye med den impotensuttalelsen? (jeg har begynt å være MEGET realistisk i tolkningen av sambos utsagn..han MENER ikke alltid det jeg ønsker/drømmer om, nei...)

Spent på hvordan det går...:)

Klem

Skrevet

Nei det mente han nok ikke.. tenker 3 år fram i tid nå(prøver i allefall...) Alt annet blir bonus!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...