Gå til innhold

Hjerteformet livmor! Vær så snill og svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her inne med hjerteformet livmor?

Har 1000 spørsmål og få svar.

På UL torsdag viste det seg at spira ligger i den ene enden av livmor og at jeg har en "blodsekk" i den andre enden. Flere som har hatt det og det har gått bra?

Hvor mange ganger har dere mistet, og hvor mange ganger har det gått bra?

Blødde dere i begynnelsen av svangerskapet?

Ble det tidlig fødsel?

Setefødsel?

Ble dere sykmeldt? I såfall når og hvor lenge? Jeg ble sykmeldt da jeg var 5+4 og er sykmeldt frem til 9+0 i første omgang. Så redd for å måtte sitte her frem til april......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager vet lite om det, men mener jeg har sett noen tråder om det på kompliserte svangerskap. Se igjennom trådene der, kan hende du må bla noen sider bakover.

Lykke til :)

Skrevet

vet bare om ei som hadde hjerteforma livmor, men er ikke sikker på den delen med blodsekk o.l, hun fikk iallfall planlagt ks til begge sine barn 2 uker før termin, ellers var svangerskapet fint=)

Skrevet

Hei.

Jeg har hatt hjerteforma livmor. Dette oppdaga de ikke før de tok ut den lille jenta ved keisersnitt(pga seteleie). Jeg fikk henne i uke 27,5 i 2004 (frisk og fin). De tror vel det var pga den hjerteforma livmora at jeg fødte for tidlig, men de tørr jo ikke si det sikkert, men legene sier det er mange som går til termin selv med en sånn livmor.

Jeg aborterte en gang før jeg fødte henne(03) ,og en gang etter henne(06), er nå gravid igjen i uke 21. Hadde blødninger stort sett t.o.m uke 15 i svangerskapet jeg fødte prematurt, og i dette svangerskapet hadde jeg blødninger t.o.m uke 7.

Jeg opererte bort skilleveggen i livmora i 2005, så håper vel den lille jenta i magen min nå vil holde seg inne en stund..

Jeg var sykemeldt pga blødninger i det svangerskapet jeg fødte for tidlig, og i dette sykemeldt hele tiden.

Har bekymret meg mye for dette jeg og, ikke så lett å finne info om det.

Dette er min historie, men det kan jo gå mye bedre med deg!! Lykke til!

Skrevet

Hei! Jeg har hjerteformet livmor.

Fikk beskjed at det kunne oppstå komplikasjoner, men mest sannsynlig ikke! Er nå 21+3 uker på vei og alt har gått greit så langt. Har ikke blitt sykemeldt pga det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...