mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 #1 Skrevet 18. august 2007 Jeg lurer på om det er noen her inne som har brukt hormonspiralne og tatt den ut før tidne,pga ønske om graviditet og hvor lang tid det gikk før en da ble gravid.Eller kanskje dere kjenner noen.Takknemlig for alle svar
attpåklatt!! Skrevet 18. august 2007 #2 Skrevet 18. august 2007 Tok min ut etter bare noen mnds bruk. Tok den ut 25.sept i fjor,og har termin 21.sept... så lang tid tok det ikke! Og gikk faktisk over to mnd før eg fikk skikkelig mens.. antagelig pga en cyste eg hadde, og spiralen var jo ganske fersk, så gyn tvilte på at eg hadde el med en gang.. så spiren satt fort den ja. Lykke til!!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2007 Høres bra ut,har ikke hatt den så veldig mange måndene selv,men valgte den for å minske blødningene mine,sidne jeg har lavt jernlager og lav blodprosent
vilha3 (09.09.07) Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Jeg tok ut min etter 3 år, og ble gravid ved første forsøk. Det endte desverre i en sa, men spiren satt på nytt etter 6mnd. Lykke til!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2007 Trist å høre at det endte i SA Jeg ble også graivd sist gang,men da var det tid for å ta den ut og da ble jeg gravid to månder etter at jeg hadde tat den ut.Endte også i SA og ble gravid to månder etter det.Gynokologen mente at jeg hadde ikke noe problemer med å bli graivd i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå