Gå til innhold

treff 28.08 hvem kommer??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg å!! mest sannsynlig om jeg tør å gå ut :) hehe.. men skal prøve så godt ejg kan, om dere som kommer ikke er skumle da :;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Jeg har lyst til å være med.. Har ikke vært med på treff før, men det høres koselig ut..

Hvor i hedmark er dere fra og hvor gamle er bebissene?

 

Vi bor på Nes og Sunniva er 6,5 mnd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) trodde egentlig ikke at noen hadde svart så dette var gøy! :)

 

Jeg bor i Elverum og Henrik er 1 mnd og 2 uker. :) så koselig med en jubilant på treff dagen da! :) hehe. nei da vi er nok ikke skumle (håper jeg) :)

 

da kan jeg bestille bord i mitt navn. :) må spørre om de har plass til masse barnevogner. :)

 

Nei dette var en hyggelig overaskelse sånn midt på natta! :) hehe. :) da skal jeg ENDELIG krype til køys! :) håper Henrik sovner snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Har ikke barn selv, men passer på en liten gutt ganske ofte. Hadde jo vært koselig å komme og treffe andre hvis vi er velkomne?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aki29: synd du ikke har mulighet til å komme! men vi blir kjempe glade hvis du kan komme neste gang! :)

 

Og kjære kjære anonym! her er alle velkomne!! med og uten baby! :) :) ikke noen forskjell! :) :) jo flere jo bedre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje^21 og Henrik!

 

Var ikke meningen å være anonym egentlig. Takk for det! Jeg passer en liten gutt ganske ofte. Tenkte at det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere i området her og at både jeg og han kan ha glede av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jellyfish! så på bildene dine på profilen din og gutten min har akkurat samme gule drakt som babyen din! :) hehe. passer din enda?? skal vi kle babyene vår likt til treffet?? hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. hadde den passet.. så kunne vi hatt den på vettu.. men.. han er langbent, både i føtter og bein :P så den passer dessverre ikke lenger, i lengden.. :( kjedelig.. . hehe.. . gammel er din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Anonym! :)

 

håper du bestemmer deg for å komme! :) ikke noe problem at han/hun er 17 mnd! :) blir bare koselig alikevel! :) aldri noen som er for gamle! :)

 

jeg bestiller bord i mitt navn! så finner vi hverandre alle sammen :) tror kansje jeg har sagt det før men. :) hehe. er ikke helt sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har blitt så veldig forkjølet, så tror det er best at jeg ikke kommer og risikerer at noen små blir smittet.. Håper dere får det koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...