Gå til innhold

Dere som eier en Teutonia soft-bag!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en selv (06' modell) å det trekket som hører til bagen som man fester med glidelås rundt har en lommw øverst helt oppe ved den kanten..er en knapp der også..så inni lommen å der en det en svart greie..ser ut som noe kan festes i den.. ligner litt på de som er i vogna,altså selene.. noen som er smartere enn meg å har funnet ut hva denne er til?hadde jo vært greit å vite om den er til noe smart da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønte den der..men jeg har en YK2 teutonia og på selve softbagen er det en lomme (foran) hvor det er en slags plastdings som du fester selene i!

Dette er for at bagen skal festes til selve vognen. vet ikke om dette hjalp eller om det var dette du lurte på!

Skrevet

hmm..hehe, vet ikke helt!

Vi fikk med ett sånt lokk/trekk til å feste på softbaken,er sånn glidlås rundt hele..oppå lokket/trekket er det en lomme, med en sånn plast greie i! ser ut som den skal være som en slags sele! kanskje den er til å festa bagen fast som du sier!at men tar selene fra selve vogna å fører rundt bagen å inn i midten? hmm** ellers er det en strikk under softbagen som skal under den plast greia på sitte delen nederst ved beina! får begynne å feste bagen jeg da..hehe..har ikke skjønt det der!men syntes bagen sitter godt i vogna uansett da!:-)

Skrevet

bruker aldri den lokket nesten så er jo bare da man får festa bagen i vogna isåfall! hmm** hehe,får be om bruksavisning nestegang tror jeg:) hihi

Skrevet

tja kan jo bli ganske morsomt dette her. Liten luring denne dingsen, enten skjønner vi hverandre helt eller så er vi helt på bærtur hi hi ..kniis .he he

ja bruksanvisning er en god oppfinnelse..lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...